środa, 9 sierpnia 2017

Joanna Color Spray - Nowość!

Cześć kochani :)

 Lato,lato..wakacje,czas na wielkie włosowe zmiany wśród kobiet.  Salony zapełnione a klientki czekają na wielkie,małe i kolorowe zmiany! Oj coś o tym wiem..mając staż, salon tętni życiem od koloryzacji.

  Joanna prezentuje
Wielkim hitem stały się kolorowe włosy wśród kobiet. Szczególnie tego lata na włosach królują pastele. Na rynku dostępne jest 6 kolorów tj: pastelowy róż, pastelowy fioletowy, pastelowy turkusowy, pastelowy srebrny, pastelowy pomarańczowy,pastelowy niebieski.


Nowość od Joanny dała mi nie tylko odcień pastelu na włosach ale efekt,który można w każdej chwili usunąć.W tym poście przyglądniemy się trzem kolorkom, które miałam okazje testować.  

Od producentaPastelowy kolor na całych włosach czy na ich końcówkach? Wybór należy do Ciebie! Color spray to produkt dla osób lubiących zmiany. W jednej chwili zmienia Twój wizerunek. Kolor utrzymuje się do 3 myć. Produkt jest łatwy i wygodny w aplikacji, niezależnie od tego czy nakładany jest na całe włosy czy tylko na końcówki. 6 pastelowych odcieni pozwoli Ci uzyskać wiele kombinacji kolorystycznych na Twoich włosach. Najlepsze efekty uzyskasz stosując ten produkt na włosy blond, naturalne lub rozjaśnione.


O produkcie: Produkty mieszczą się w 150ml ,plastikowych buteleczkach. Dużym udogodnieniem według mnie jest to,że pojemnik jest w sprayu. Zdecydowanie ułatwia to aplikacje produktu. Dodatkowo do każdego koloru jest instrukcja oraz rękawiczki. Zgodzę się z producentem, że produktu jest bardzo jest wygodny w aplikacji i możemy go użyć, w każdym miejscu na włosach(pasemko,grzywka,cała długość). Intensywność koloru zależy od ilości nałożenia produktu na włosy.  W moim przypadku kolor utrzymuje się do 3 myć,oczywiście z każdym myciem tracąc intensywność. Jednak kolor tej marki,który się ,,wypłukuje" jest ładny z porównaniem do innych produktów tego typu. Kolorki na włosach zdecydowanie intensywniej wyglądają na włosach blond czy rozjaśnianych. Buteleczka w przypadku moich włosów wystarczy na około 4-6 razy.

Sposób użycia: Umyj włosy i zastosuj odżywkę.  Produkt nakładaj pod prysznicem lub po całkowitym osłonięciu ubrania. Załóż rękawiczki i spryskaj wilgotne włosy.Następnie przeczesz grzebieniem wybrane partię aby równomiernie rozprowadzić produkt. Ewentualne plamy na skórze usunąć możesz wacikiem z ciepłą wodą. 


Pastelowy fiolet





Pastelowy róż


Pastelowy turkus






Recenzja: Podsumowując jestem bardzo zadowolona,że na rynku można znaleźć taki produkt. Jest to duże udogodnienie. Każda z nas może wyglądać modnie, może zrobić to sama, na kilka chwil/dni nie tracąc przy tym wcześniejszego koloru włosów. Jestem świadoma,że wiele dziewczyn również chce uzyskać taki efekt, a rodzice ze względu na młody wiek nie pozwalają farbować włosy. W tym przypadku dzięki Joanna Color Spray jest to bezpieczne i chwilowe, Bardzo często produkty tego typu wysuszają włosy,sklejają,matują. Niczego takiego nie zauważyłam na moich włosach,po mimo,że w momencie używania produktu nie stosowałam maski czy odżywki. Włosy były w dobrym stanie a towarzyszył im delikatny,chemiczny ale ładny zapach. Moje serce podbił pastelowy róż  <3 




                                                                      Jak Wam się podoba efekt? Dajcie znać w komentarzu.
                                                                                                                    Pozdrawiam,Magda.

27 komentarzy:

  1. Miałam raz fiolet na włosach, więcej tęczowych kolorów nie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty wyglądają naprawdę ciekawie,ja miałam z innej firmy taki spray i średni był bo sklejał strasznie włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wglądałaś w ty pastelowym turkusie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt - różowy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ten produkt podoba. Od dawna chciałam wypróbować koloryzację "na chwilę", jednak bałam się, że szamponetka nie zejdzie do końca, a kolor już nie będzie taki sam. Chciałabym, żeby był dostępny również intensywny rudy kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, efekt na Twoich włosach jest zachwycający! Gdybym farbowała włosy, to chętnie bym się skusiła :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to wszystko :) Chociaż ja z moją naturalną czarną czupryną to mogę sobie takie rzeczy co najwyżej pooglądać ;) Ostatnio zachciało mi się granatu - nadal mam czarne. Nic nie chce łapać, choć formy sprey'u nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie spraye działają tylko na jasnych włosach :/
      Jestem bardzo ciekawa czy farbowałaś włosy,farbami profesjonalnymi(w salonie) czy takimi drogeryjnymi? Daj znać :)

      Usuń
  8. pastelowy róż wygląda bardzo fajnie!
    💕💕
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobał. Dziękuję i oczywiście odwiedzę :)

      Usuń
  9. Nigdy nie żałowałam, że jestem ciemnowłosa, ale odkąd weszły te kolorowe płukanki, pasty, farby itp, to trochę jednak żal, że nie mogę ich użyć :D Tzn. teoretycznie mogę, ale na ciemnych włosach efekt jest nędzny. Podoba mi się róż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety właśnie to jest ten minus ale taka produkcja idzie do przodu wiec może za kilka lat będzie coś dla włosów ciemnych :D

      Usuń
  10. Ach te szalone kolorki. Moja koleżanka ma czerwone :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy sposób na małą metamorfozę :) u mnie raczej by nie zadziałały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się różowy efekt na włosach.
    Z chęcią bym sobie zrobiła, ale jakbym weszła na oddział to pacjentów bym powystraszała haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, ale niestety na moich ciemnych włosach efektu brak :( :)

    OdpowiedzUsuń