czwartek, 22 czerwca 2017

Zakupy z Rosegal


Cześć Kochani !

Na blogach coraz częściej można zauważyć świetne produkty i recenzje,współprace z chińską firmą Rosegal. Z firmą mam okazję współpracować.
Kilka moich propozycji z kosmetyków,które mogę polecić:


88 Colours Waterproof Eyeshadow Kit


Palette Color:
1#:Matte Eyeshadow
2#:Earth Tone Eyeshadow
4#:Shimmer Eyeshadow
5#:Metallic Eyeshadow 

Paleta ma dużo kolorków,są dobrze napigemntowane i długo się utrzymują na powiece. Jestem z niej bardzo zadowolona.Kolory bardzo zachwycają,makijaż można paletą wykonać na co dzień jak i na inne okazje.


1.YBOTTI Faux Leather Quartz Watch with Pretty Eyes - Black

2.Alloy Steel Band Quartz Watch - Golden


Zegarki,to co najbardziej lubię. W sklepie jest bardzo duży wybór,w rożnej cenie oraz kolorach.
1 .Link do zegarka z czarnym paskiem
2. Link do złotego zegarka

                    Stamper Shape Nylon Foundation Brush - Black

\

Pędzel jest cudowny! Na zdjęciu widoczny tuż po myciu,po wysuszeniu wygląda o wiele lepiej.Od momentu stosowania nie mam problemu z oczyszczaniem go czy z wypadaniem włosków.Pędzel nie pozostawia smug na twarzy,dobrze rozprowadza podkład a co najważniejsze jest bardzo miękki.Nie podrażnia  skóry. Stosowałam go jako pędzel do podkładu i pudru -jestem zadowolona z efektu.Pędzel ma wygodne opakowanie,które pozwala na higieniczne przechowywania. Pędzel wygląda identycznie jak na zdjęciu ze sklepu. 



Category: Foundation Brush 
Brush Hair Material: Nylon 
Features: Professional 
Season: Fall,Spring,Summer,Winter 
Weight: 0.100kg 
Package Contents: 1 x Brush

Kochani mieliście do czynienia z Rosegal? Jesteście zadowoleni? A może mieliście okazje testować ich produkty? Piszcie w komentarzu.
**Mała informacja dla Was.Przez 2 tygodnie nie będzie postów a kontakt ze mną będzie ograniczony z przyczyny praktyk zagranicznych,na które wyjeżdżam. Na wszystkie pytania jak i meile odpowiem po powrocie. Udanych wakacji kochani :* 
Pozdrawiam,Magda:)

45 komentarzy:

  1. Paletą cieni byłaby zainteresowana <3

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! odwiedzę Cię również :*

      Usuń
  2. Ta paletka cieni wygląda fenomenalnie <3 Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zegarki super co do paletki jak dla mnie stanowczo za duża wolę mniejsze :) ale wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zegarek z Rosegal i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą paletą będziesz miała pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaki mega zegarek z tymi oczami!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka i czarny zegarek najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarków nigdy dosyć.. szczęśliwi mimo wszystko czasu nie liczą :P

    OdpowiedzUsuń
  9. great watches! :)


    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe rzeczy zamówiłaś :) bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śmieszny ten pędzelek... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się skuszę na jakiś zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paleta jest cudowna , uwielbiam takie zestawy cieni :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta wygląda świetnie, ale ze mną jest jeden, kluczowy problem - lubię jedynie brązy, odcienie szarego i... i to tyle kolorów z moich powiek. :D Niechętnie kupuję większe palety, bo wiem, że nie będę używać wszystkich (lub przynajmniej większości) cieni, chociaż ta, którą przedstawiłaś wydaje mi się całkiem konkretna jeżeli chodzi o mój zwichrowany gust. :D Mam małą paletkę cieni Kryolan i jestem bardzo zadowolona. Niestety niedługo mi się skończą i już czuję ból szukania nowych cieni.. Oj..
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale olbrzymia paleta, wystarczyłaby mi na dłuuugie lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Złoty zegarek ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie ta paletka bo też myślałam nad zakupem podobnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zegarki! 😍
    Zapraszam do mnie! Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post, Dear❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka wyglada świetnie, ciekawe jak w praktyce okażą się kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  21. I likewise conceive therefore, perfectly composed post!

    OdpowiedzUsuń