niedziela, 4 czerwca 2017

Larens Serum HAIR&BODY REPAIR SPRAY

Cześć kochani !


Mamy już czerwiec,nadchodzą upalne dni.Lato to czas kiedy naszą uwagę musimy poświęcić ciału jak i włosom. Ochrona przed promieniami słonecznymi a dodatkowo nawilżenie to podstawa!
Rzadko kiedy,można znaleźć produkt,który ochroni nam zarówno  ciało,twarz i włosy.Ja znalazłam i dziś Wam go przybliżę:)

WellU to polska firma ze szwajcarsko-polskimi korzeniami. Podstawą działalności firmy jest wykorzystywanie rewolucyjnego odkrycia polskiego naukowca prof.Andrzeja Frydrchowskiego,który opracował sposób na pozyskiwania kolagenu ze skóry rybich,z zachowaniem pożądanej,skrętne struktury tego białka.Kolejnym krokiem WellU było opracowanie unikatowej na skalę światową metody pozyskiwania składowych kolagenu rybiego-peptydów biologicznie aktywnych.
W ciągu dekady swojej działalności osiągnięcia WellU były wielokrotnie nagradzane,zyskując międzynarodowe uznanie w dziedzinach kosmetologii,medycyny a nawet stomatologii.W 2016r produkt Hair and Body Repair Spray został oznaczony nagrodą Qltowy Koncept 2016 Magazynu Kosmetyki za kultowy kompleks peptydów kolagenu rybiego.
WellU ma również swój sklep internetowyhttps://wellu.eu/index.html

Larens Serum HAIR&BODY REPAIR SPRAY 


Od producenta:
Rewolucyjne serum peptydowe do ciała i włosów, oparte na unikalnej recepturze BIOPEPTIDE COMPLEX i wodzie NUTRIVI. Multifunkcyjny kosmeceutyk silne regeneruje i odżywia skórę i włosy. Stanowi długotrwałą ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Serum wykazuje działanie łagodzące oraz naprawcze. 

**Kosmeceutyk- preparat pomiędzy kosmetykami a lekami. Zawierają takie składniki lub w takich stężeniach,ze ich działanie na skórę,włosy,paznokcie jest terapeutyczne.Choć same nie leczą ale przyśpieszają,ułatwiają leczenie,łagodzą objawy i zapobiegają nawrotom choroby.Mianem autokosmetyków określamy wszystkie produkty marki Larens.
Działanie:
- intensywnie nawilża
- kompleksowo odżywia
- działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie
- zabezpiecza skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV
- wzmacnia strukturę włosa,przywraca im blask i przeciwdziała wypadaniu
- nadaje skórze jędrność i elastyczność 
- odświeża i daje przyjemne poczucie orzeźwienia  
- dobrze sprawdzi się przy skórze alergicznej(AZS również) i problematycznej

Składniki aktywne:
* Witamina C
* Biotyna 
* Srebro koloidalne
* Biopeptide Complex 

Moja opinia: Serum-sprey mieści się w małej,plastikowej buteleczce,którą bez problemu schowamy do torebki czy plecaka.Ja mam w pojemności 100ml ale również jest dostępne w 250ml. Zdecydowanie muszę przyznać,że ma orzeźwiający ale delikatny zapach.Preparat rozpylamy w odległości 30-35cm na skórze ciała:twarzy,szyi,dekoltu,włosów.Nie spłukujemy i pozostawiamy do wchłonięcia.Czynność powtarzamy za każdym razem kiedy zaistnieje potrzeba.
 Dobrze działa jako baza przed podkładem a nawet jako orzeźwienie w czasie makijażu! W moim przypadku likwidował ,,świecenie" skóry ale nadal utrzymywał skórę w stanie  jakim była wcześniej,np.w makijażu. Minimalizuje zaczerwienia i ochładza skórę.Serum bardzo dobrze nawilża skórę pozostawiając ją miękką.Zauważyłam,że moje blizny  po trądziku na twarzy są mniej widoczne ale na lepszy efekt muszę poczekać.Jeśli chodzi o włosy to kilkakrotnie w ciągu dnia ,,psikając" włosy nie powodowało to przetłuszczenia.Włosy były nawilżone,gładkie,lśniące a dodatkowo zabezpieczone przed promnianami. Jeśli chodzi o wypadanie to również pomógł. Serum idealne na lato!  Cena to 149zł .Jest to zdecydowanie wysoka cena ale z całego serducha mogę powiedzieć,że warto kupić.Cena,warta efektów.

Serum w moim przypadku działa jako: odżywka do włosów,krem do twarzy,balsam do ciała a to wszystko ze świetnymi składnikami. Idealnie sprawdzi się na podróże,plażę..Jestem bardzo zadowolona z produktu.Jutro ze mną wybiera się w Bieszczady:)

O to efekt klientek:
                                            


 Razem z firmą WellU przygotowaliśmy dla Was  zniżkę -15% na zakup wszystkich kosmetyków Larens do 11 czerwca.O to mała instrukcja:

Do 11 czerwca upoważnia on do kupna wszystkich kosmeceutyków Larens z 15 % rabatem. 
Po kliknięciu w link: http://bit.ly/LarensSklep można dokonać wyboru serum w dwóch pojemnościach
100 lub 250 ml, ale również skorzystać z całego asortymentu Larensa. Po wyborze produktu, w pole 
z kodem rabatowym koszyka zakupowego należy wpisać kod:
SLTYRS6WJR. 
Jest ważny także w przypadku obowiązujących promocji! 

Znacie markę WellU? A może miałyście okazję testować produkty tej marki? Dajcie znać:)
                                                                                                      Pozdrawiam,Magda:)

36 komentarzy:

  1. Ciekawy preparat! Pierwszy raz go widzę i o słyszę o tej firmie. Fajnie,że miałaś okazję go przetestować. Czekam na więcej postów! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym wypróbować z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo.... ciekawe produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jakby się sprawdził na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka kosmetyków z kolagenem i peptydami, oferują świetne efekty, to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki z kolagenem :) O tej firmie jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej firmie nie słyszałam, ale kosmetyk wydaje się być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej firmie.Fajny preparat.
    Ciekawe jakby sprawował się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę te produkty, ale patrząc na zdjęcia widać, że efekt jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. O marce słyszałam, o serum nie ;p
    Ma wszechstronne zastosowanie i na lato jak znalazł :)

    Książki się nie kończą :D wciąż nowe napływają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z artykułu wynika, że to dobry kosmetyk (skład mi się podoba), niestety, w tym miesiącu taka cena mnie odstrasza :-( Ale może innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kosmetyk. Szkoda, że taka zaporowa cena jak dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, thank you so much for sharing this to us! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  17. Marki nie znam, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze mówiąc, produkty, jak i sama marka, są mi zupełnie obce :) ale dobrze, że spisały się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo bardzo fajne efekty daje. Wydaje się być świetnym kosmetykiem. Chętnie bym wypróbowała choć cena dość wysoka. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  22. O marce pierwszy raz słyszę, przyznam, że mnie jakoś zdjęcia rezultatów nie przekonują - bardzo sceptycznie podchodzę do cudów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  23. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. no no efekty ze zdjęc zdumiewające

    OdpowiedzUsuń
  25. Produkt dosłownie działa cuda z tego co widzę. c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam ;) jednak fajnie że się u Ciebie sprawdziły ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń