środa, 24 maja 2017

Dobór kostiumów kąpielowych z Zaful

Hello!

Zaful is your one-stop online shop for today’s most daring, exciting and edgy fashion apparel. Our affordable collections are all about redefining trends, design excellence and exceptional quality to satisfy the needs of every aspiring fashionista. The original idea is to share the latest news and fashion trends on women’s clothing with fashion-forward, free-thinking girls, and we offer the fast fashion worldwide.
Zaful is owned by Hong Kong Bi'an Information Technology Co.limited. The business ownership, all rights reserved by Hong Kong Bi'an Information Technology Co.limited.
Zaful was established with a clear vision: to provide the very latest in compelling designs for the fashionably hip along with providing exceptional value, quality, and superb customer service. We offer a select choice of clothing, shoes, accessories and more to deck out your wardrobe with style.
Our exciting brands consist of emerging new designers and our discerning buyers have a keen eye for the best look anywhere so you can always find a style to call your own. Fashion is more than simply style: it also represents our aspirations, which is why our designs are as unique and individual as you.For those who embrace inspired cutting edge fashion that’s ahead of the trend curve, welcome to destination chic.


ZAFUL- sklep internetowy,który oferuje:
- ubrania(sukienki,koszulki,kozule,kostiumy kąpielowe),
- buty,
-akcesoria (torebki,kapelusz,czaoki,pędzle do makijażu),
- ubrania sportowe.

Kochani nadchodzi do nas lato.Z pewnością większość kobiet dba o swoje ciało aby wyglądać pięknie w te wakacje.Jednak czy pomyślałaś o stroju kąpielowym? Ile on może namieszać na Twoich wakacjach ? Dzisiaj podam ci kilka wskazówek jak być piękną tego lata!

Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu strojów kąpielowych?
1.Typ kostiumu: jednoczęściowy, dwuczęściowy
2.Jakość materiału- ważne aby materiał ładnie układał się na ciele,nie przecierał się i prezentował estetycznie.
3.Rodzaj i układ ramiączek
5.Ocena figury (gruszka,jabłko,klepsydra,tuba)
7. Dobór stroju- dobrze dobrany strój kąpielowy to nie tylko typ,kolor ale również rozmiar. Tylko wtedy kostium będzie ładnie się układał na ciele i zapewni nam komfort.
8.Dobór koloru( kolory wyszczuplające to brąz,granat,czerń,purpura)


Przed wybraniem stroju kąpielowego powinnaś wiedzieć:
- Twoje ciało powinno być lekko opalone,wypróbuj balsamy samoopalające lub brązujące.
- Posiadasz niedoskonałości skóry,wałeczki,krągłości? zdecydowanie zabierz ze sobą pareo.
- Dopasuj do stroju kąpielowego kapelusz,który ochroni Twoją twarz i włosy.
- Idealnym uzupełnieniem będą okulary przeciwsłoneczne.; 
- Pomyśl również w upalne dni o parasolu.

Pierwszym krokiem w doborze stroju kąpielowego jest określenie swojego typu figury. 



Swimsuit from  Zaful


Figura typu jabłko- ten typ figury ma szersze ramiona i biust,węższe biodra.Nie oszukujmy się kochane,bikini odpada:/ Najlepszym rozwiązaniem jest strój jednoczęściowy.Unikaj tkanin błyszczących.Strój w pionowe wzory i pasy będzie super rozwiązaniem. Ze sklepu Zaful proponuje ten kostium:

Klepsydra- Tak to mój typ figury.Wiem wiem,jestem szczęściarą i każda kobieta,która ją ma ! Tutaj nie masz co ukrywać nawet jeśli masz nadwagę! Każdy strój kąpielowy będzie idealny,



Tuba- jest to typ sylwetki,który niestety ale trzeba podkreślić ukryte kobiece kształty. Unikaj strojów jednoczęściowych o stonowanych barwach.


Gruszka- posiadasz pełne biodra,dużą pupę,Unikaj szortów kąpielowych we wzory oraz majtek z ozdobnymi wstawkami Przy tej figurze idealny będzie strój z wysokim stanem..
Czy już wiesz jak dobrać kostium kąpielowy? Masz swój ulubiony typ?





Ja już znalazłam swoich ulubieńców. Oto moje propozycje:


















Which swimsuit you like the most?

44 komentarze:

  1. Super post! Ja jestem klepsydrą XD Niestety, nie mogę się opalać ale do SPA uczęszczam, więc kostium się przyda. XD
    Oczywiście poklikane! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze w końcu jakiś kostium kupić... ale to tylko po to, żeby mieć, bo słońca unikam za wszelką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przez zimę zrobię sobie figurę i moje aspiracje spełzły na niczym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żółty w kwiatki jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te stroje kąpielowe, poklikałam kochana :)
    18,49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to zawsze mam problem z doborem odpowiedniego stroju :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem gruszka i w końcu moze ktoś mi coś doradzić na temat stroju kąpielowego. Dziękuję Ci za ten post i skorzystam ze sklep Zaful, ma fajne rzeczy 👏😇😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep ma ciekawą ofertę, jednak jeszcze nie kupowałam w zagranicznych sklepach wysyłkowych i musiałabym przełamać wewnętrzny opór... :-) Też kliknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stroje.
    Przeglądam właśnie ten sklep, może coś dla siebie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie one ładne ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentują się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się ich stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten w azteckie wzory jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugi i czwarty od samego początku postu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post dear, I like it a lot :)
    I'm now following you #147, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne są te stroje kąpielowe ;) sama zastanawiam się nad zamówieniem ;) a jeśli chodzi o figurę- klepsydry faktycznie nie mają czego ukrywać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stroje kąpielowe! 💜

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem klepsydrą i nie mam większych problemów z doborem stroju. Lubię zarówno bikini jak i jednoczęściowe. Ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super stroje wybrałaś i mega fajny wpis :) najbardziej podoba mi się ten czarny z napisami
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post oraz porady, zainteresował mnie czarny kostium z sylwetki 'gruszki', wygląda naprawdę ciekawie.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre fasony mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten w paski skradł moje serce! Nudziaczkowy, beżowy też świetny! Piękny zbiór inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam od nich kilka strojów i bardzo je lubię. Jeden tylko przyszedł za duży.

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz jest taki wybór w strojach kąpielowych, że ciężko byłoby mi się zdecydować na jakikolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam dwuczęściowe i w takich najlepiej się czuje :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciszę się, że u Ciebie wszystko dobrze ;p
    Ap ropo kostiumów - muszę zacząć się rozglądać, ale wole w sklepach stacjonarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najwyższy czas pomyśleć o stroju kąpielowym :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne kostiumy - szczególnie ten czarny :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Akurat myślę nad kostiumem :) Fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kostiumy i świetne porady!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem zdecydowanie gruszką:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog!
    Nie możemy się doczekać nowego postu :)
    Wpadnij też do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem gruszką i całkiem przypadły mi do gustu wybrane przez Ciebie stroje, ale brakuje mi w nich nieco dłuższych spodenek (łączonych ze strojem). Niełatwo taki strój dostać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny asortyment ma ten sklep 😊 super kostiumy ! Też właśnie szykuje post o nich 😊

    OdpowiedzUsuń