wtorek, 18 kwietnia 2017

Praktyki w salonie fryzjerskim


W marcu miałam okazję uczęszczać na 2-tygodniowe praktyki do salonu fryzjerskiego. Jest to salon,który jako przyszła fryzjerka mająca styczność z higieną,charakterem pracodawcy  mogę gorąco polecić każdemu.
Link do strony na fb salonu:Klik

Podczas praktyk miałam możliwość dokształcić się z zakresu pielęgnacji włosów,strzyżenia męskiego,damskiego i dziecięcego oraz szczególnie z koloryzacji. O to kilka zdjęć.




Pielęgnacja w salonie fryzjerskim to podstawa. Maska + ampułki z firmy Artego są na prawdę świetne.Miałam okazję mieć na swoich włosach przeprowadzoną pielęgnacje z zastosowaniem ampułki,maski oraz pielęgnicy.Efekt po pierwszym razie cudowny,zdecydowanie wiele razy lepszy niż po olejowaniu.


Kilka upięć


Strzyżenie,farbowanie, trwała ondulacja,które miałam okazję podpatrzeć,spróbować ale i zrobić samodzielnie:)




U mnie również na wiosnę włosowe zmiany. Ombre+bob
Wiadomo,że pod każde światło odcień będzie inny.

Jak Wam się podoba? :)




30 komentarzy:

  1. Super sprawa! Ja chyba nigdy nie przestanę żałować, że nie poszłam do technikum na profil fryzjerstwo. Bob z ombre bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jest to ciekawy i pełen nowości kierunek.Kochana,nic straconego. Są kursy fryzjerskie i na nich bardzo dobrze również uczą:)

      Usuń
  2. trzymam kciuki za sukcesy w fryzjerskim świecie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z pewnością się przydadzą :* !

      Usuń
  3. Piękne fryzury robisz :) I jesteś podobna do mojej znajomej :) Jak zdarta skóra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiły Ci się naprawdę fajne i porządne praktyki - rzadko takie się zdarzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,większość praktykantek tylko zamiata:/

      Usuń
  5. Super :) Widać, że sprawia Ci to przyjemność :) i tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłabym zadowolona z żadnej z fryzur jakie zapropnowałaś. Brakuje im estetyki, dopracowania, lecz z pewnoscią jesteś na dobrej drodzę. Nic nie pozostaje tyko zyczyć szczęścia, praktyki i pielęgnowania pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągnie mnie momentami do boba. Podoba mi się ten warkocz?
    Piękny efekt końcowy na Twoich włosach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fryzurki wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ampułek z artego jeszcze nie miałam, ale lubię te z L'oreal i kerastase. Widać, że praktyki się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne robisz fryzury :) miłych praktyk :*
    Obserwuje kochana :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fryzury.
    Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów.
    Teraz na wiosnę idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa z takimi praktykami - można się wiele nauczyć :) fryzurki przepiękne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne upięcia :) I bardzo podobają mi się Twoje okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Upięcia prezentują się rewelacyjnie :) szkoda że nie mam dłuższych włosów :P

    OdpowiedzUsuń