poniedziałek, 6 marca 2017

Scharzkopf Gliss Kur - zestaw do włosów suchych i bardzo zniszczonych

Cześć !

W styczniu i lutym moją pielęgnacje stanowił zestaw Gliss Kur,który u mnie całkiem dobrze się sprawdził:)

            Zestaw zalecany jest do włosów bardzo zniszczonych i suchych.


Zestaw charakteryzuje się zapachem,chemicznym,słodkim.Polubiłam go i również lubię jak moje włosy nim pachną.Cena zestawu to 30zł zakupiony przed świętami w Rossmanie.

Szampon z płynną kreatyną działał bardzo dobrze,bez odżywki i maski włosy były miękkie i odżywione. Dobrze myje włosy,nie obciąża.


Maska przeciwdziałająca zniszczeniom jest świetna! Konsystencje ma rzadką.Włosy po masce są odżywione i błyszczące,dobrze wygładzone,nie ma puszenia.Jednym z dobrych plusów to włosy są lekko obciążone na końcach.W przypadku włosów cienkich i rzadkich końcówki daje wrażenie gęstszych końcówek.Włosy dobrze si rozczesują i układają, maska jest wydajna.

Ekspresowa odżywka regeneracyjna - moja ulubiona odżywka,po której włosy nie puszą i dobrze rozczesują,lekko wygładza.Dla jednych minusem będzie to,że ma krótki efekt działania ale dla mnie to plus.Przy moich przetłuszczających się włosach mogę ją użyć kilkakrotnie w ciągu dnia a włosy będą w dobrym stanie. Odżywka bardzo wydajna.

 Moje włosy po zastosowaniu zestawu tak się prezentują 

Znacie kosmetyki Gliss Kur a może macie swoich ulubieńców? Piszcie w komentarzach! 
                                                            Pozdrawiam,Magda:)

31 komentarzy:

  1. Na mnie jakoś zbyt dobrze te kosmetyki nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety Gliss Kur nie jest dla mnie ;( Moje włosy go nie lubią ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie próbowałam, tej serii, ale lubię Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam odżywkę w sprayu z Gliss Kur, ale złotą i jestem bardzo zadowolona. Chętnie wypróbuję i tą. Włosy prezentują się bardzo ładnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw idealny dla mnie ;p
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne masz włosy :) od nich bardzo lubię wersję fioletową :) tej akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie używałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kiedyś miałam jakieś produkty od Gliss Kur, ale nawet nie pamiętam co to konkretnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz włosy ;) Ja bardzo dobrze znam firmę Gliss Kur i najczęściej używam ich serum regeneracyjne w sprayu ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię odżywki tej firmy, ale konkretnie tej chyba jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie kuszą mnie kosmetyki tej marki moje włosy nie przepadają za nimi

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tą marką niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne włosy!:) Ja tej czarnej serii nie znam jeszcze, ale bardzo lubię różową z jedwabiem i żółtą z olejkami;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam teraz tą mgiełkę od Gliss Kur ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę fioletową serię Gliss Kur i jest dobra, a tej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny kolor włosków:) Kojarzę markę ale nigdy nie kupowałam nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. używałam odżywki w sprayu :) moje włosy ją lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię, ale fioletową wersję :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie ten skład owych ziomków nie jest za dobry...

    OdpowiedzUsuń
  20. oj dawno nic z tej marki u mnie nie było ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi ciekawie, u mnie ostatnio się pojawiły dwa kosmetyki z tej firmy, zobaczę, jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tej serii nie miałem akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi by się przydał taki zestaw :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze bardzo lubiłam kosmetyki Glisskur, ale muszę przyznać, że ostatnio przerzuciłam się na naturalne produkty... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używam produktów tej marki, bo wywołują u mnie łupież :P

    OdpowiedzUsuń