wtorek, 21 marca 2017

Golden Rose Nail Expert Black Diamond(odżywka wzmacniająca do paznokci)

Cześć :) !
Nadszedł czas kiedy ściągamy rękawiczki,czapki i witamy wiosnę.W tym okresie każda z Nas powinna zadbać o paznokcie.Nie macie swojej ulubionej odżywki do paznokci? Chcecie wypróbować coś nowego?Zajrzyjcie poniżej.

Odzywka Golden Rose Black Diamond(wzmacniająca)


Od producenta :Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwardzających. Tworzy na powierzchni paznokcia twardą i błyszcząca powłokę zapewniając tym samym trwałe wzmocnienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania.
Delikatnie wstrząsnąć przed użyciem.Nakładać jedną warstwę jako baza na czyste i suche paznokcie i poczekać do wyschnięcia przed nałożeniem lakieru. Regularnie nakładać dwie warstwy raz w tygodniu aby wzmocnić efekt utwardzenia.


Moja opinia:Moje paznokcie często się łamały i rozdwajały.Po hybrydach stan się pogorszył i musiałam zastosować konkretną pielęgnację.Po mimo wcierania olejków,stosowania kremów wypróbowałam odżywkę z Golden Rose i jestem pozytywnie zaskoczona.Według mnie jest to bardzo dobra odżywka.Cena to 13zł.
Plusy:
+ utrwala lakier
+ wzmacnia
+ utwardza płytkę,przy czym paznokcie nie łamią się
+ przy dłuższym stosowaniu nie ma efektów ubocznych
+ szybszy wzrosty paznokci 
+/- zauważyłam małą poprawę jeśli chodzi o rozdwajanie paznokci 

  Znacie tą odżywkę? Jakie inne polecacie? Może znacie domowe sposoby i sprawdzone na rozdwajające się paznokcie?
                                                                       Buziaki,Magda:)                   

21 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy tej odżywki. Aktualnie mam hybrydy ale dam trochę pazurkom odpocząć i może sięgnę po ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam może 2-3 posty o niej, sama nie miałam. Z takich dobrych odżywek do paznokci mogę polecić ci sally Hansen (złota butelka) lub balsam 2x5 który jest jak dla mnie fenomenalny. Teraz testuję nowość z Eveline i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe propozycje :) Miałam kiedyś z Eveline 8w1,efekt był ale minimalny:D

      Usuń
  3. Miałam kiedyś inny wariant odżywki do paznokci z GR i byłam z niej zadowolona :) Może kiedyś będzie mi dane zapoznać się z czarną wersją :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z GR bardzo lubię tą odżywkę w różowym kolorze ;) A teraz z kolei testuję zestaw semilac SPA i zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mnie tamta kusiła :D Czekam na recenzję :)

      Usuń
  5. U mnie ona zupełnie się nie sprawdziła - strasznie rozdwajała paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Z taką opinią się dotąd nie spotkałam ale każdemu co innego służy:) Zwrócę uwagę na rozdwajanie!

      Usuń
  6. Nigdy jej nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam na lakier i bardzo ładnie się u mnie sprawdziła. Świetna recenzja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super ! Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Widziałam ją ostatnio w Rossmannie. Myślę, że jak zdejmę z paznokci hybrydę to na pewno będę szukac czegoś na wzmocnienie więc kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że działa cuda, ale sama jeszcze jej nie miałam ;p
    Ciekawy post.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam spory zapas odżywek na chwilę obecną ale dobrze wiedzieć co się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mój blog
    https://new-medr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle plusów to aż trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja długo walczyłam ze swoimi pazurami, tej odżywki też używłam ale ostatecznie uratowała mnie odżywka z semilaca

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Golden Rose znam jedynie lakiery do paznokci..., ale będę miała tę odżywkę na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uratowała moje paznokcie po nieumiejętnym ściągnięciu hybryd :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń