środa, 1 lutego 2017

Tangle Angel -Anioł Stróż moich cienkich włosów

Cześć kochani :)

Na rynku wielkie zainteresowanie zrobiły szczotki Tangle Angel. Twoje włosy potrzebują anioła stróża? Mam coś dla Ciebie!

Rodzaje Tangle Angel:
- wersja Cherub
- wersja Classic
- wersja Xtreme,która sprawdzi się przy włosach grubych i kręconych
- wersja dla twojego zwierzaka

Od producenta: Innowacyjna szczotka do włosów z powłoką antystatyczną,która zapobiega elektryzowaniu się włosów.Umożliwia bezbolesne,szybkie rozczesanie zarówno mokrych ,jak i suchych  włosów,bez ciągnięcia,wyrywania i łamania,nadając połysk.Specjalna powłoka antybakteryjna zapobiega osadzaniu się bakterii.Dzięki termo-ochronie,szczotka wytrzymuje wysokie temperatury,nie deformuje się.

            Moja szczotka to Tangle Angel Cherub

Po dłuższym stosowaniu szczotki Ebelin po,której skóra głowy była bardzo podrażniona,z czasem zaczęła ciągnąć moje delikatne kosmyki. Skóra  cienkich włosów jest bardziej wrażliwa na ból,w moim przypadku każde delikatne  pociągnięcie to wielkie,,auuu.."W takim przypadku musiałam zmienić ale i znaleźć dobrą szczotkę,która spełni moje oczekiwania. Znalazłam Anioła Stróża moim włosom.Cherub choć jest to najmniejsza wersja Angel idealnie  się sprawdziła. Jeśli chodzi o kształt to jest przepiękny,kolor czarny z lekkim połyskiem.Na rynku mamy wiele kolorów do wyboru.Szczotka posiada rączkę co z pewnością jest wygodniejsze.Jest to jedyna szczotka,która w 100%  odpowiada moim włosom.Polecam ją wszystkim,dziewczynom o delikatnych włosach,cienkich,grubych czy kręconych. Koszt nie był wysoki 34,99 za taką samą cenę zakupiłam szczotkę z włosia dzika. Szczotka też sprawdzi się w salonie fryzjerskim. Oczyszczam ją raz w tygodniu,na samym początku może być to trudne  z porównaniem szczotki TT.

Za co pokochałam Tangle Angel Cherub?
- idealne rozczesywanie włosów na mokro i sucho
- bez ciągnięcia,bez płaczu,bez łamania przy delikatnych włosach
- wygładza moje włosy
- delikatnienie masuję skórę głowy,bez podrażnień
- nie elektryzuje włosów
 








                         Znacie Tangle Angel? Piszcie w komentarzach!
                                          Pozdrawiam,Magda:)

17 komentarzy:

  1. Miałam TT, ale dość szybko uznałam, że nie nadaje się do moich włosów. ciekawe jakby się spisał TA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką klasyczną wersję TT, ale ta angelowa wygląda super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podstawową TT :) i szczotkę z dzika, ale i tak wolę TT, więc może i Twoja wersja byłaby dobra dla moich włosów :)

      Usuń
  3. Jest rączka więc pewnie jest wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za taką cenę raczej jej nie zakupię. marzy mi się finger brush, ale ona też jest dla mnie za droga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej..nie widziałam jeszcze takiej szczotki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też używam, ale klasyczną wersję. w każdym razie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam się skusić, ale pozostałam przy mojej D Meli Melo Angel ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy tej szczotki, w zasadzie to ja bardzo rzadko czeszę włosy, bo za bardzo je szarpię podczas czesania. Zastanawiam się już nad tą szczotką od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! Wygładza i nie elektryzuje! Brałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ta szczotka jest świetna
    http://hyacinthsis.blogspot.com/2017/02/bielizna-szyta-na-miare.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego modelu jeszcze nie miałam przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczotkę widziałam w sklepie, ale jakoś nigdy bliżej się jej nie przyglądałam. Według mnie to ogromny plus, że nie ciągnie włosów podczas rozczesywania i nie elektryzuje ich :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam Tangle Angel bo jest bardzo delikatna dla włosów, świetnie je rozczesuje i nie wyrywa.
    Do tego piękny wygląd i dobra cena. Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tą szczotkę i cały czas zachwalam :) Dlugo szukałam szczotki która poradzi sobie z moimi poplątanymi, grubymi włosami i znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń