środa, 11 stycznia 2017

Szczotka do włosów,jaka najlepsza?


Cześć! :D


Za oknem zimno a ja przychodzę z wpisem na temat szczotki do włosów. Będąc w podstawówce jeszcze nie wiedziałam,że szczotka ma ogromny wpływ na stan moich włosów.Znam osoby,które umyją włosy szamponem,nie nałożą maski,odżywki a ich szczotka jest zwykła,szarpiąca włosy. Najlepsze w tym jest to,że ich włosy są piękne,nie puszą się,błyszczą,nie niszczą,mają objętość a łuski są zamknięte.Tak,moja koleżanka należny do takich ideałów włosowych,szczotka dla niej nie ma znaczenia.
Moje cienkie,delikatne włosy,które szybko się niszczą i puszą,potrzebują na prawdę dobrej szczotki.
Każde delikatne,,pociągnięcie" kosmyka włosów wywołuje u mnie ból.Często również.szczotka wywołuje u mnie zniszczone końcówki.

Jaką szczotkę wybrać?
Zależy to od stanu i rodzaju włosa.Do wyboru mamy szczotki z naturalnego włosia,z włosia mieszanego,szczotki plastikowe.

Dlaczego nie używać  zwykłej szczotki z drogerii?
Są to tradycyjnie,plastikowe z rączką i ząbkami zakończonymi kuleczkami szczotki.Są one wykonane z gorszego gatunkowo plastiku,który niszczy włosy.Takie szczotki często łamią włosy,szarpią i są niebezpieczne dla łusek włosa.

Jakie polecam szczotki?


Znana wszystkim Tangle Teezer. Większość uwielbia,niektórzy uważają,że niszczy włosy.Może być nieodpowiednia dla włosów zniszczonych.Nie mam jej ale za to miałam okazję,,czesać się nią" i efekt był okej.Włoski były wygładzone,nie szarpała moich włosów.

Szczotka z włosia dzika- idealna dla włosów cienkich,delikatnych.Niestety nie podoba mi się w niej to,że puszy mi włosy.Moja siostra zauważyła,że mocniej przetłuszczają się jej włosy.

Tangle Angel - Ja posiadam wersję Cherub i najlepsza ! Sprawdzi się dla każdego,jestem nią zachwycona ale więcej Wam zdradzę w innym poście.Polecam każdej dziewczynie o cienkich włosach i rzadkich,jest lepsza od szczotki z włosia dzika. Jestem w niej zakochana <3

Drewniany grzebień lub z mocnego plastiku z szeroko rozstawionymi ząbkami - idealny wybór dla włosów falowanych,kręconych,grubych.Dobrze rozczesuje na mokro - po myciu jak i nałożeniu odżywki.

Czy zwracacie uwagę na szczotki ? Piszcie w komentarzach:)
                                                           Pozdrawiam,Magda :)

PS Możecie mnie znaleźć:  https://www.instagram.com/salonumilady/

27 komentarzy:

  1. Używam tangle teezer i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie najlepiej sprawdza się jednak Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie najlepiej jednak się sprawdza TT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę piękną szczotkę Tangle Angel :) Sama mam dwie- białą i dużą czarną. Obie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ;p Aż tak to się nie znam na szczotkach :D Mam jedną od dłuższego czasu i tyle! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio królują Tangle Angel - TT poszedł na zasłużoną emeryturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najlepiej się sprawdzają Tangel Teezer :)

    https://happinesscolection.blogspot.de/2016/12/co-robic-aby-miec-piekne-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja posiadam tangle teezer i jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy zaczęły wypadać mi włosy zaopatrzyłam się w Tangle Teezer i faktycznie pomogła mi w walce z tym problemem :)
    czasem używam zwykłego, plastikowego grzebienia- szczególnie do czesania mokrych włosów :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam zwykłą z Avonu i chwalę sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną swoją, niezawodną od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam krecone włosy więc najlepiej sprawdza się grzebień z szeroko rozstawionymi zębami. Ale jestem strasznie ciekawa twojej szczotki

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka, nie mam jednej ulubionej.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam przyznaję bez bicia, że mam zwykłą drogeryjną, ale faktycznie trzeba ostrożnie, bo szarpie, albo trzeba użyć olejku. Grzebieni nie lubię, bo mam wrażenie, że czesanie włosów trwa wieczność... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. TT to moja miłość. Nie wrócę do starej szczotki :D
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Tange Teezer mój numer 1! <3 Najlepsza ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  17. przydatny wpis, u mnie TT nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam chwalony przez wielu TT, może kiedyś się skuszę i zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czeszę podróbką TT i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam Tangle Teezer <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie jestem na etapie poszukiwania nowej szczotki. Mój TT jest już dość zużyty :D Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń