niedziela, 22 stycznia 2017

Konkurs z firmą FM

Konkurs,konkurs i jeszcze raz konkurs :)

Kochani jak już wcześniejszym poście zapowiedziałam,zapraszam Was na szybki konkurs! Udział wsiąść może każdy,nawet mężczyźni.:)

Co do wygrania?

1.Główną nagrodą jest Naturalny peeling do ciała Body Sign-cream&black.urrant,który opisałam  w ostatnim poście.Jestem nim zachwycona,a jego wartość to 43,90:)
2.Nagrodą pocieszenia dla 10 osób będzie zniżka-30% na wszystkie produkty ze sklepu FM.
Link do sklepu :Klik



Co trzeba zrobić?
1. Zaobserwuj mojego bloga.
2.W komentarzu napisz swój e-mail i pod jaką nazwą mnie obserwujesz


Regulamin:
1.Organizatorem konkursu jestem ja,właścicielka bloga oraz firma FM.
2.Konkurs trwa od 22 stycznia-29 stycznia 2017 roku.
3.Wyniki zostaną ogłoszone 30-31 stycznia 2017 roku.
4.Wysyłka tylko na terenie Polski.
5.Koszt konkursu pokrywa przedstawiciel firmy FM.
6.Po wylosowaniu zwycięzców będziemy kontaktować się tylko przez meila.
7. Osoby,które otrzymały nagrodę mają 3 dni aby odpowiedzieć/skontaktować się z przedstawicielem firmy przez e-mail,który zostanie podany podczas wyników.
8.Pod uwagę będą brane tylko osoby,które wykonały zadanie konkursowe.
9. Konkurs nie podlega Ustawie z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

            Kochani życzę powodzenia.Pozdrawiam,Magda:)

57 komentarzy:

  1. desperacjazycia@gmail.com
    obserwuję Cię jako Desperacja Życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Pomyślałam, że co mi szkodzi ;p

      Usuń
  2. Obserwuję jako Ewelina Wielochowska (wcześniej kanwuje czytam testuję)
    ewcius1991@vp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Ma J.
    magda.jerzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. majklaudia303@gmail.com
    Obserwuję jako Klaudia Maj
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lady1307@interia.pl
    obs-Magdalena B

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako Monika Szewczyk
    monikaszewczyk26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Dominika Płachta
    dominika.plachta99@gmail.com

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Love the little things ;)
    adres e-mail: mila.szczesna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. great product!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję: czerwonafilizanka
    czerwonafilizanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje jako:Patrycja Pająk
    patrycjapajak100@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super konkursik :) powodzenia wszystkim

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako : Kosmetyko Fanki
    monikab11@op.pl :)
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział, mój e-mail to jowita1107@gmail.com a obserwuję jako Jowita Puzio .
    Powodzenia wszystkim ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super konkurs! Powodzenia Wszystkim 💋

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział
    Obserwuję blog jako Renata Grocholska
    E-mail: Marylek19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Magdalena Podgórska, mój mail m.podgorska.fil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Ola S. e-mail: ol4@amorki.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja spróbuję szczęścia;)
    Obserwuję jako: Madeline Green
    E-mail: beautyfrommadeline@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Paulina Chojnacka
    E-mail: pcyran6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Klaudia B
    majniaki@hotmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia:), mnie nie udało się niestety zaobserwować i wyświetla się "ups, błąd" ;/ jaki pech..

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: lu ciam :)
    e-mail:luciam@interia.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia ;) Ja peelingów nie używam ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w konkursie udziału nie biorę, ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako: Nadia
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się nie skuszę, ale powodzonka

    OdpowiedzUsuń