środa, 4 stycznia 2017

Hybrydy - czy warto zrobić przerwę?

Cześć ! :D

Długie paznokcie to atut kobiety.Lubimy mieć zadbane paznokcie,pomalowane i długie.
Jednak z czasem denerwujemy się,że za godzinę lub w trakcie malowania odpryśnie nam lakier.
Też tak miałam! Malowałam paznokcie...i nagle się tak zdenerwowałam,że wszystkie zmyłam. :D
 Postanowiłam zrobić sobie hybrydy...o tak, jak się doczekać nie mogłam na moje pierwsze hybrydy! Widząc śliczne pazurki u koleżanek,które miały je po 3-4 tygodnie byłam podekscytowana.

Hybryda na żelu-moje pierwsze zrobione w październiku. Na drugi dzień złamał się pierwszy i następnie kolejne..:/ Dlaczego? Możliwe albo słaba płytka albo za mało nałożono lakieru.Jednak nie żałuję,spróbowałam,zobaczyłam i chociaż przez chwilę się nimi nacieszyłam:) Prezentowały się tak.


W listopadzie miałam możliwość spróbowania hybryd na naturalnej płytce.Za pięknie wykonane hybrydy dziękuję Magdzie :*

Jak zareagowały moje paznokcie? Faktycznie były zniszczone ale nie aż tak bardzo.Jak przed hybrydami łamały się i rozdwajały.

                                                    
Czy warto zrobić przerwę od hybryd?

Przerwa w hybrydach jest bardzo ważna.Od lakieru hybrydowego przerwa może trwać,np. tydzień,w tym czasie najlepiej nałożyć odżywkę na paznokcie. Prędzej czy później płytka ulegnie osłabieniu i zniszczeniu.Oczywiście jedna płytka u danej osoby nie będzie tak zniszczona jak u innej.
Nie przestrzeganie takiej zasady grozi,np. onycholizą,odwarstwieniem paznokci. 
Moja przerwa od hybryd polega na stosowaniu odżywki Golden Rose Diamond.(okres 4tygodni)
Pierwsze dwa tygodnie stosowania a efekty już widzę! Raz w tygodniu nakładam olej (np.rycynowy,oliwa z oliwek,lniany czy koksowy) na paznokcie i dłonie.Nie mogę zapomnieć również o kremie do rąk !:D 
         
       Kochani wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :) 
                         Pozdrawiam,MyLady :)


26 komentarzy:

  1. Dobrze, że o tym piszesz bo nawet nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. niedługo też będę musiała zrobić sobie przerwę od hybryd. wiem, jakie to ważne

    OdpowiedzUsuń
  3. Hybrydy nadal przede mną, ale na bank warto by pazurki odpoczęły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie stosowałam hybrydy tylko żele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aczkolwiek wzór u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, we wpisie wkradła Ci się literówka - nie anycholizą a onycholizą ;) Swego czasu zmagałam się z jej początkami pomimo przerw w nakładaniu lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za spostrzeżenie ! :) Oj,mam nadzieję,że już wszytko dobrze :)

      Usuń
  7. Nailsideasandcosmetics4 stycznia 2017 21:36

    Bardzo fajny i przydatny post 👌🏻💋

    OdpowiedzUsuń
  8. moje paznokcie raczej nie są zniszczone po hybrydzie ale mimo to oczywiście robię przerwy od czasu do czasu i wtedy mam na pazurkach tylko odżywkę semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze hybryd. Ale gdy się na nie zdecyduję to z pewnością będę o tym pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy hybryd nie miałam... może w tym nowym 2017 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hybrydy! <3 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hybrydy są genialne!! <3
    http://hyacinthsis.blogspot.com/2017/01/jeans-z-chinskiej-strony-z-metka-znanej.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie zauważyłam różnicy w stanie moich pazurów z hybrydą i bez:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pazurki.Nie miałam hybryd ale bardzo bym chciała.Jak będzie okazja to sobie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i ładne pazurki :)
    ja czasem robię przerwy, szczególnie jak mi się nie chce robić albo nie mam czasu :D
    Ale mam klientki które robią żele już ok 6-7lat bez przerw i nie mają efektów ubocznych :) a sa osoby które po krótkim czasie po żelach czy hybrydach mają zniszczoną płytkę, onycholizę, przebarwienia itp.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja u siebie nie widzę różnicy, ale zawsze gdy pojawiają mi się jakiekolwiek odrosty to nakładam na nie cieniutkie warstwy odżywki :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie przerwa jest konieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. od wszystkiego zawsze przerwa się przyda ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie nosiłam hybryd, ale myślę, że i od zwykłych lakierów warto czasem robić przerwę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hybrydy noszę już prawie dwa lata i przerwy robiłam jedynie kilkugodzinne między zdjęciem i nałożeniem nowych. Moje paznokcie są a bardzo dobrym stanie mimo braku przerw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też robię tygodniową przerwę od hybrydy i w tym czasie nakładam odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja robię hybrydy średnio raz na miesiąc ;) Po prostu hybrydy trzymają mi się ok. 3 tygodnie a potem przez tydzień noszę odżywkę :)
    Hybrydy robię w takim "systemie" od kilku miesięcy i nic się nie dzieje, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie, że warto zrobić przerwę nie tylko od hybryd, ale i zwykłych lakierów.
    P. S. W konkursie nie będę brać udziału, ale zaobserwuję, bo widzę u ciebie paznokciowe tematy. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń