piątek, 20 stycznia 2017

FM GROUP- recenzja kosmetyków

Cześć kochani!

W tym poście chcę Was zapoznać z bardzo fajną i ciekawą firmą - FM.
 Na samym początku kojarzyła mi się,jak i większości tylko z perfumami. Na swoim koncie maja wiele nagród i dobrych opinii. W swojej ofercie mają wiele ciekawych produktów,takich jak:
- kosmetyki do makijażu
- kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów
- perfumy dla kobiet i mężczyzn
- produkty dla salonu
- kawy i herbaty
- akcesoria dla próbek,np.perfum

Miałam bardzo fajną okazję przetestować trzy produkty tej marki,które dziś Wam przybliżę.

      Naturalny peeling do ciała Body Sign-cream&black.urrant              

Od producenta: Cukrowy peeling do ciała o apetycznym aromacie dojrzałych czarnych porzeczek i śmietanki,stworzony z najwyższej jakości składników naturalnych:masła shea,oleju kokosowego i oleju ze słodkich migdałów.Zawarte w peelingu kryształki cukru skutecznie oczyszczają skórę,usuwając martwe komórki naskórka,a kawałki suszonych porzeczek delikatnie masują ciało.Produkt nie zawiera barwników ani chemicznych stabilizatorów.

Moja opinia: Kosmetyk mieści się w mocnym,eleganckim plastikowym pojemniczku o pojemności 180ml,cena 43,90.Jest to mój pierwszy peeling do ciała ale jestem nim bardzo zachwycona!
Muszę się zgodzić z producentem, rzeczywiście oczyszcza skórę,pięknie pachnie,oh.. ten zapach utrzymuje się do następnego mycia.Zapach jest słodki ale nie do przesady, delikatnie orzeźwiający ale relaksujący. Jest jeden najlepszy argument,który potwierdza,że produkt jest na medal- nawilża,bardzo nawilża.Moja skóra po zastosowaniu kosmetyku,jest pachnąca,miękka,gładka oraz nawilżona,że nie potrzebuje balsamu.Świetnie działa również na dłonie.Jednym słowem rewelacja.
                                             


    Puder bambusowy-transparentny                                                   
Od producenta:Transparentny puder stworzony na bazie ekstraktów roślinnych i naturalnych olejów oraz witaminy E, idealny do wykończenia makijażu i poprawek w ciągu dnia. Ekstrakt z bambusa doskonale matuje i wygładza skórę, dzięki zawartości krzemionki optycznie zmniejszając zmarszczki i rozświetlając cerę. Bogaty w NNKT olej z bawełny odżywia skórę oraz przywraca jej elastyczność, ekstrakt z alg o właściwościach nawilżających poprawia kondycję skóry, a naturalny olej z ostropestu i witamina E chronią skórę przed wolnymi rodnikami i szkodliwym działaniem promieni słonecznych. W wygodnej kasetce z lusterkiem i gąbeczką.

 Moja opiniaTworzywo,z którego został wykonany kosmetyk to plastik ale bardzo mocny. Spodobało mi się to,ponieważ w innych pudrach plastik jest cienki i szybko się psuję.W tym przypadku jest na prawdę okej. Kosmetyk posiada lusterko co jest na prawdę wielką wygodą i czarną gąbeczkę.Puder ładnie wtapia się w podkład,nie nadaje koloru. Po nałożeniu puder kilka sekund czekałam aż biały pyłek zniknie z twarzy.Skóra była rozświetlona, bardzo wygładzona i nawilżona.Mam cerę trądzikową i przetłuszczającą się,zauważyłam,że puder kryje ale też bardzo dobrze matuje.Bardzo rzadko się świeciłam,prawie wcale!Poprawki wyglądały tak,że w miejscu gdzie miałam okulary puder szybciej schodził a w innych miejscach było okej.Spróbowałam również pomalować się na siłownię i przy mocnym wysiłku na prawdę trzymał się na buźce. Polecam produkt każdej kobiecie,która ma cerę przetłuszczającą się lub,która ma problem z doborem kolorem.
Nakładałam go puszkiem,gąbeczką i pędzlem a efekt był ten sam.Jestem zachwycona i kupie ponownie! Niestety jest średnio wydajny ale jeśli chodzi o efekt to warty ceny, Cena 29,90

   Perfuma FM 286                                                      


Perfuma z kolekcji luksusowej,zapach orientalny o typie seksownym Pojemność to 50ml a zaperfumowanie 20%. Cena 55,20.

Nuty zapachowe:Nuta głowy: bergamotka
                             Nuta serca: róża, paczula
                             Nuta bazy: ambra, pomarańcza
Moja opinia:Perfuma mieści się w ładnym i ciekawym opakowaniu.Zapach jest mocny i utrzymuje się na długo,Niestety nie dla każdego, nie ma co się przejmować,firma w swojej ofercie ma ich mnóstwo, Każdy znajdzie coś dla siebie, Według mnie zapach sprawdzi się późną jesienią,zimą i w takich porach będą ją stosować,Na wiosnę i lato wolę zdecydowanie lżejsze perfumy. Wystarczy jedno pisknięcie a będziemy pachnieć bardzo długo:)

          Za możliwość testowania kosmetyków dziękuję firmie FM :)

Kochani pragnę Was zaprosić na konkurs, który odbędzie się za kilka dni na moim blogu prowadzony razem z firmą FM. Bądźcie czujni! 💋💋💋💕
💕
                                     Buziaki, Magda.
                                                                                    






                                                   

                    






10 komentarzy:

  1. Przyznam, że pierwszy raz czytam o takiej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna poznaję ich kosmetyki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki. Nie miałam nic z tej firmy. Ten puder i peeling sama bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling musi być rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skusiłabym się na peeling, uwielbiam tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy baaardzo długo trzymają. Używam ich już kilka lat (różne zapachy) i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi zachęcająco !

    http://hyacinthsis.blogspot.com/2017/01/witajcie-zima-ubieram-sie-przede.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z FM miałam tylko perfumy bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej marce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobała mi się perfuma.

    OdpowiedzUsuń