niedziela, 4 grudnia 2016

1.Recenzja żelu do higieny intymnej- Venus

Cześć kochane ! :*


Jakiś czas temu,dokładnie w październiku przywędrowała do mnie paczuszka z Venus. Tak,wygrałam konkurs,którym zadaniem było opisać opinię na temat produktu tej firmy na blogu.Wpis pojawił się dużo wcześniej,jeszcze przed konkursem.

Link do wpisu: Recenzja kosmetyków Venus

Paczuszka była ładnie zapakowana i dostarczona kurierem.Muszę przyznać,że wszystko odbyło się bez problemowo:) Po otworzeniu pudełka w złotej torebeczce ukazał mi się cudowny zestaw kosmetyków! Oto on.


W dzisiejszym poście chcę Wam przybliżyć moją opinię Hipoalergicznego żelu do higieny intymnej,który zawiera 500ml. Opakowanie jest bardzo wygodne,zawiera dozownik a żel jest przezroczysty.

Działanie: łagodzi podrażnienia i przyspiesza ich gojenie.Zawiera prebiotyki,które odnawiają naturalną florę bakteryjną i hamują rozwój bakterii i grzybów chorobotwórczych. Wyciąg z kory dębu wykazuje silne właściwości ściągające,co pomaga złagodzić istniejące już stany zapalne.Ponadto,zawarty w recepturze wyciąg z bursztynu poprawia nawilżenie skóry a kwas mlekowy zapewnia odpowiednie pH miejsc intymnych.

Właściwości potwierdzone badaniami:
- regeneruje
-łagodzi
-nie wysusza i chroni przed infrakcjami

Składniki aktywne:
Ekstrakt z kory dębu- łagodzi stany zapalne,przyśpiesza gojenie i regeneracje naskórka
Wyciąg z bursztynu-nawilża i wspomaga regeneracje naskórka

Jakie posiada zalety?-moje wrażenia po stosowaniu 
+ świetne opakowanie,łatwe w użyciu jak i wygodne,
+ na prawdę łagodzi podrażnienia
+ poprawia nawilżenie
+ jest delikatny
+ z porównaniem z innymi płynami do higieny intymnej ładnie pachnie,
+ użyłam go również do mycia twarzy i sprawdził się rewelacyjnie,nie podrażnił,nie wysuszył skóry,
+ w nagłych wypadkach gdy potrzebowałam umyć moje włosy delikatnym szamponem,który się skończył,myłam je żelem.Świetnie oczyścił skórę głowy jak i włosy,pozostawiając je delikatne,nie plączące się i bez podrażnień czy łupieżu.

Minusów-brak.Nie zauważyłam żadnych a stosowałam go z mamą,która jest również zadowolona z żelu.
   Miałyście okazje go przetestować?Jestem ciekawa Waszych opinii.
                                                                  Pozdrawiam,MyLady:)

4 komentarze:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale chyba nie wyląduje na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze Żel do intymnej Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki i przetestować oferowane przez nią produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, chociaż sama jakoś nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń