poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Wymarzona długość + efekt olejowania oliwą z oliwek

Cześć dziewczyny :)


Włosy zbyt często nie olejuje z różnych powodów,postanowiłam wrócić do tego by przynajmniej raz w tygodniu były naolejowane. Dzisiejszy efekt mi się podoba!

Włosy zostały naolejowane oliwą z oliwek na 3h po czym umyłam je szamponem Syoss keratin hair perfection.Nie nakładałam żadnej odżywki ani serum zabezpieczającego włosy. Zawsze moje włosy się puszą po umyciu ale dziś efekt był całkiem inny:)


Po prawej stronie włosy w naturalnym świetle.

Podsumowanie efektu dzisiejszego stanu włosów:
+ miękkie
odżywione
+ sypkie
+ błyszczące 
+ puszyste ale bez efektu puszenia się
+ łuski domknięte
+ mam wrażenie,że jest ich o wile więcej 
    

Po wyrównaniu włosów chciałam ponownie zapuścić włosy i aktualnie mają wymarzoną długość do której w tamtym momencie dążyłam,efekt poniżej:)

Włosy październik 2015r.

Włosy 8 sierpnia 2016r.
                                                                              Jak Wasze włosy? Piszcie w komentarzach! 
                                                                                             Buziaki MyLady :)

PS Szukajcie mnie na instagramie : salonumilady

30 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądają Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

      Usuń
  2. Moje włosy choć krótkie mają się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie piękne włoski i jak błyszczą! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też z włosami ostatnio nie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię stosować oliwę z oliwek na włosy:) Tobie też służy, bo ślicznie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio używam amli jaśminowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taką oliwą włosó nie olejowałam:P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czasem używam oleju kokosowego i oczywiście obligatoryjnie zimna woda do końcowego płukania kosmyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam dobrego o olejowaniu, ale jestem zbyt leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od kilku miesięcy olejuję włosy oliwą z oliwek i chyba całkiem nieźle działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie jest różnica zauważalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać dużą poprawę
    jednak warto dbać sysyamatycznie o włosy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne masz włosy :) Ja swoją przygodę z olejowaniem rozpoczynałam od oliwy z oliwek właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio ścięłam włosy i mam takiej długości jak Ty na tym zdjęciu z 2015 r.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądają :) Może kiedyś też spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlosowa siostro! Wizualnie mam niemal identyczne wlosy tylko ciemniejsze i mi osobiscie inne produkty sluza. Daze do takiej samej dlugosci jak Ty ;)) aktualnie mam codziennie bhd, mam nadzieje ze jak najszybciej minie, jesli nie to pewnie siegne po nozyczki. Powodzenia w dazeniu do celu : * pozdrawiam /poziomka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! :) Na pewno dojdziesz do tej długości,wierzę w to :)

      Usuń
  17. Mam jeszcze pytanie :) moglabym poprosic Twojego maila Mylady? /poziomka

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam kilkakrotnie olejowania, ale ponoć dla efektów, trzeba robić to regularnie, a niestety nie dysponuję takim czasem... Ładnie urosły przez ten niecały rok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow duża różnica oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń