wtorek, 26 lipca 2016

Recenzja szczotki do włosów- Ebelin

Cześć dziewczyny :)

Coraz szybciej mijają dni i kończy się już lipiec a ja przychodzę do Was z recenzją szczotki do włosów!



Szczotka do włosów firmy Ebelin compact została zakupiona w Niemczech.Jest to produkt wegański.

Opis szczotki:
Szczotka jest w kształcie jajka,idealnie układająca się do ręki.Kolor jest różowo-niebiesko-biały i sam kształt szczotki budzi zaciekawienie.Szczotka jest idealna do plecaka czy torebki,mieści się wszędzie. :) 

Podoba mi się to,że ząbki w szczotce są większe niż w TT i są ułożone od najmniejszego do największego co znacznie lepiej rozczesuje włosy grube jak i cienkie:)
Szczotka ma również jakby"pokrywkę",która nie tylko zabezpiecza przed brudem,ziszczeniem ząbków ale również posiada je na pokrywce,które pomagają w oczyszczaniu.

Działanie : Szczotka idealnie i delikatnie rozczesuje ,bez wyrywania czy szarpania włosów nadając im przy tym wygładzenie i blask.Super zaletą jest cudowny masaż jaki wykonuje.Dzięki niej mniej wypada mi włosów ! 

Jak dla mnie szczotka spełnia moje oczekiwania i bez żadnego "ale" zachęcam aby każda z Was ją wypróbowała ! 
Znacie szczotki firmy Ebelin? 
                                                                               Pozdrawiam MyLady :*

29 komentarzy:

  1. ja mam TT i raczej inne się u mnie nie pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szczotkę TT i na razie nie planuję zmian na inną :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej szczotki jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 2 podróby tt i też jestem zadowolona ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę:) jaka alternatywa ulepszona

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki koszt szczotki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam oryginalny TT, ale szału nie było.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, TT też nie posiadam, u mnie szczotka z Donegal super sie sprawdza i na razie jej nie zamieniam na inna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o niej, szkoda, że nie jest dostępna w Pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam TT, ale ostatnio coś z nim słabo, albo z moimi włosami. Ta szczotka byłaby fajnym zastępcą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. HELOU HELOU :)

    Dużo słyszałam o tych szczotkach, choć powiem szczerze nigdy się nie przekonałam do szczotek ŻADNYCH. Ale to ze względu na mój rodzaj włosa. Używam drewnianych grzebieni z szerokimi zębami... bo tylko te nie plączą i rozczesują dobrze moje kudełki w dodatku jestem maniaczką czystych przyborów.. po każdym użyciu myję i grzebienie i pędzle itd. Szczotka nie schłaby mi w takim tempie :P
    Recenzja super :)

    UDANEGO DNIA KOCHANA :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam ją u siebie i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ale uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa szczotka :-) fajny kształt :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie i fajnie, że jest idealna dla wegan:) Słyszałam wiele negatywnych opinii o TT, że wyrywają i łamią włosy, może ta byłaby lepsza pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego cudeńka wcześniej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę tę szczotkę,wygląda ciekawie.Ja aktualnie używam Tangle Angel i nie zanosi się na zmianę ^^

    OdpowiedzUsuń