wtorek, 5 lipca 2016

Recenzja balsamu do ciała + kremu do rąk Venus

Hej dziewczyny ! :)

Upalne dni już zaczynamy odczuwać,a po każdej kąpieli nasza skóra potrzebuję nawilżenia nawet ta,która nie jest sucha ! Mam przetłuszczającą się skórę głowy jak i twarzy ale za to moja skóra na ciele jest sucha a w szczególności zimą.

W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić zestaw : balsam do ciała + krem do rąk frimy Venus.

Recenzja REGENERUJĄCEGO BALSAMU DO CIAŁA(skóra bardzo sucha).

Regenerujący balsam do ciała,zamknięty jest w czerwonej butelce,która bardzo mi się podoba,mozna go stosować codziennie..Zawiera 400ml. Konsystencja balsamu ku mojemu zaskoczeniu nie jest gęsta raczej rzadka ale nie przesadnie co daje możliwość wydajności.

Balsam zawiera :
* Lipidy,które odnawiają naturalną barierę ochronną naskórka
* Olej JoJoba,który wzmacnia,odżywia i zapobiega wyszumieniu
* Ekstrakt Neroli,która intensywnie regeneruje,nawilża i łagodzi podrażnioną skórę
* HydroNawilżenie Non Stop

Efekty działania :

+ głęboko i długotrwale nawilża                
+ zapobiega wysuszaniu
+ łagodzi podrażnienia
+ likwiduje szorstkość naskórka
+ szybko się wchłania
+ ładnie pachnie
+ wydajny
minusów u mnie brak


                                      REGENERUJĄC KREM DO RĄK( skóra bardzo sucha)
                                                                        
Zawiera :

* Lipidy
* Olej JoJoba
* Ekstrakt Neroli

Efekt działania :

+ głęboko i długotrwale nawilża
+ łagodzi podrażnienia
+ szybko się wchłania
+ ładnie pachnie
+ likwiduje szorstkość
+ wydajny
- nie ma
Jest to jeden i najlepszy krem do moich suchych rąk,który się sprawdził na 5 !

Jeśli chodzi o zestaw to gorąco polecam,na prawdę cudo <3 Kupię ponownie !

                                                                                     Pozdrawiam MyLady :*




26 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś balsam i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten balsam i był fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się koniecznie rozejrzeć za tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, lecz chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego balsamu. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Z balsamem bym się z pewnoscią polubiła

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz, że mi marka Venus kojarzyła się tylko z depilacją? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ziomka na razie mam zapas takowych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś często używałam produktów tej marki, dawno jednak niczego od nich nie miałam. Chyba powinnam przejrzeć ponownie ofertę :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam swój ukochany i nie zmienię go na inny, więc podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem do rąk będę musiała kiedyś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten balsam :-) calkiem niezły :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo, z chęcią po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm ja musze zainwestować w ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat do rąk kupuję zawsze krem z Garniera ten czerwony dość popularny , ale gdybym taki dostała za darmo to też bym go zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow nie widziałam nigdy tych kosmetyków, a ostatnio byłam w Polsce.
    To super, że się sprawdziły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że ta firma ma takie kosmetyki w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń