poniedziałek, 20 czerwca 2016

Moje włosy podczas używania żelazek fryzjerskich.

Hej kochane :*

Wakacje już dużymi rokami nadchodzą a za tym więcej czasu na pisanie :)

Dawno dodawałam zdjęcia moich włosów więc dziś je w końcu zobaczycie.
Niestety moja pielęgnacja od maja była bardzo uboga a ze względu na praktyki raz w tygodniu moje włosy były katowane żelazkami fryzjerskimi(prostownica,karbownica,suszarka itp.)
Nadchodzą wakacje, wysokie temperatury więc muszę znowu powrócić do olejowania,masek i innych domowych sposobów:)



Moje włosy po falownicy :
Loki na prostownicy :

Naturalne :


Ułożone na prostownicy :



W tym wpisie również chciałam bardzo podziękować https://kathyleonia88.blogspot.com za wygraną w konkursie przez nią organizowanym,który był Aparat Darsonvala. Służy mi znakomicie i w lipcu będzie recenzja :) 


Jeśli ktoś nie zna tego aparatu  to zapraszam do lektury  : https://swiatmylady.blogspot.com/2015/11/aparat-darsonvala-okiem-fryzjerki.html


                                                                                                        Pozdrawiam MyLady
PS Biorę się za komentowanie Waszych wpisów :*

38 komentarzy:

  1. Fale na prostownicy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z falami na prostownicy wyglądasz najlepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%,ogólnie w nich czułam się najlepiej ale jednak minus taki,że trzymały mi się bardzo króciutko:) Pozdrawiam :**

      Usuń
  3. śliczne te fale na prostownicy, ale w ogóle masz bardzo ładne włosy :)
    i gratuluję takiej wygranej!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama robię loki na prostownicę i jestem mega zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są te wyprostowane :) spróbuj może je prostować susząc je na szczotce, mniej się zniszczą niż po prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem,że mniej się niszzą :) Kochana staram się wgl nie używać suszarki i prostownicy.U mnie to max jest 2 razy w miesiącu.Jednak z powodu nauki w zawodzie fryzjera moje włoski musiałam oddać innym uczącym się :D Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  6. A mi się o dziwo bardziej podobają te po falownicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę odnaleźć moją lokówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt po falownicy jest śliczny;) Kiedyś próbowałam robić loki prostownicą ale kompletnie mi nie wyszło;p

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Ci pięknie w loczkach:D niech sprzęt Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fale na prostownicy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ładne naturalne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A kto to takie piękne fale zrobił :3
    ps. Sernik, w drugim to są LOKI na prostownicy, a nie fale :*
    /AdzikSocha

    OdpowiedzUsuń
  13. Loczki na prostownicy świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje wygranej, ciekawam recki nowego nabytku

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja zawsze będę fanką loków robionych z koczka na mokrych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Loki po prostownicy wyglądają przepiękne :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. O jej gratuluję!!!!! Loczki rewelacyjne~!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje :) pierwszy efekt jest znakomity <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne włosy - naturalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Loki po prostownicy najpiękniejsze kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te loki robione na prostownicy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Loki robione prostownica wymiataja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje włosy fajnie dają się modelować :)

    OdpowiedzUsuń