piątek, 27 maja 2016

Znów zaczynam biegać :)

Hej kochane :*

 Często mnie tutaj nie ma ale za niedługo wszystko się zmieni :)

W tamtym roku biegałam na wakacjach jednak to nie było to ! Ból kolana następnie zabieg na kolano umożliwił mi kolejne ćwiczenia:(
 Jednak teraz gdy już jest coraz lepiej powracam do biegania:)


Co jest ważne?
1.Dobre i wygodne buty do biegania :)
2.Motywacja i wiara w siebie
3. Trasa,którą będziesz pokonywała.
4.Ubiór też jest ważny,lekka bluzka/stanik i spodenki pozwolą oddychać naszej skórze

Jak zacząć biegać? Początki
Na początku musimy zrobić małą rozgrzewkę,5-15 minut rozciągamy się :).Następnie zaczynamy biegać ale nie szybko i nie za dużo ! U jednych 15 min bez przystanku nie będzie problem a u drugiej osoby będzie zmorą,dlatego musimy wyczuć swój organizm :) Może na początku 10 min marsz a następnie 15 min biegania? :D

Czy będę biegać codziennie?
Postanowiła,że biegać będę wieczorami 2-3 razy w tygodniu,za niedługo dojdzie do tego jazda na rowerze :) U mnie jest 5-15 min rozgrzewka a następnie nie śpiesząc się biegnę :)

Obrazek przedstawiający sylwetkę podczas biegania(Obrazek z Internetu)

Co daje bieganie ?
O tym pisała rok temu : tutaj
Dzisiejsza mała rozgrzewka odbędzie się z Anną Lewandowską zobaczcie Tutaj

Kochane zachęcam Was do biegania,sama po sobie wiem,że na prawdę trzeba mieć motywację,czas i nie mieć lenia ale jak czasami widzę efekty biegania jestem ciekawa czy u mnie one wystąpią :)

                                                                                  Pozdrawiam MyLady :)

27 komentarzy:

  1. Powodzenia, mnie nie wolno biegać ze względów zdrowotnych niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i przede wszystkim wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z bieganiem,to mam tak,że biegam,przestaje biegać za chwile mi się,to nudzi i tak w kółko!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak sie ma motywacje to już z górki;) powodzenie i wytrwałości życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak wolę jazdę na rowerze niż bieganie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie lubię biegać. :( Dwa lata temu próbowałam, ale to nie to. Zdecydowanie już wolę treningi z Mel B bądź jazdę na rowerze;). Siłownię też lubię, ale lekarka mi zabroniła i polecała bieganie właśnie, to może i w tym roku spróbuję i kto wie, może polubię. A jak nie, to pozostaje tak wiele innych dyscyplin sportowych, nie ma co się ograniczać do tego, za czym nie przepadamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wzajemnie kochana ! :* Dziękuję za wygraną <3

      Usuń
    2. dziś jak ogarnę pocztę wysyłam!

      Usuń
  8. Ja dwa lata temu regularnie biegalam, potem musiałam przerwać bo doszły mi nowe obowiązki więc zrezygnowałam i zamiast tego robiłam ćwiczenia w domu. Jednak może w wakacje uda mi się choć kilka razy w tygodniu biegać ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja znowu zaczęłam ćwiczyć, bo trzeba wrócić do formy sprzed ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zamiar zacząć biegać, rok temu przebiegałam 5 km teraz już ciężko;p

    OdpowiedzUsuń
  11. wole cwiczyc w domu niz biegac ;d
    marrstyle.blogspot.com zaparszam

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś biegałam, teraz niestety nie mogą z powodu kolan ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia Ci życzę i ciągłej motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :) Ja niestety nie mogę biegać... po kontuzji kolana mam zabronione ... ale chcę wrócić na siłownię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bieganie to świetna sprawa :) Większość osób które ze mną trenują mają zalecane bieganie chociaż 2-3 razy w tygodniu w wolnym czasie w ramach dodatkowego treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze to być wytrwałym i się nie zniechęcać. Ja też po długiej przerwie spowodowanej kontuzją zaczynam bieganie :)

    Pozdrawiam
    https://zyjaktywnie.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń