czwartek, 12 maja 2016

Urodziny bloga - konkurs :)




 Cześć dziewczyny :D !



Z okazji pierwszych urodzin bloga oraz moich urodzin,postanowiłam przygotować dla Was konkurs,w którym można wgrać :

Co do wygrania?
- Regenerujący balsam do ciała,skóra bardzo sucha Venus
- Isana woda brzozowa 500ml
- Lady Speed Stick Pro-5in1 antyperspirant
- Odbudowujący balsam-maska łopianowa do włosów,przeciw wypadaniu z aktywatorem wzrost.(Elfa/Pharm)
- Isana spray do włosów z pantenolem i filtrami UV
-Tusz do rzęs Lovely
-podkład maybelline affinitone
-Playboy pefuma damska



WZÓR:
1.Obserwuję jako:
2.E-mail:
3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako :
4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) :
* dodatkowo można dodać baner (1pkt)

REGULAMIN:

1. Organizatorem konkursu jestem wyłącznie ja,autorka bloga Świat MyLady
2.Konkurs trwa od 12 maja do 12czerwca 2016r.
3.Konkurs wygrywa jedna osoba.
3.Osoba zostanie wylosowana po prawidłowym zgłoszeniu + ciekawej odpowiedzi
4.Koszt wysyłki na terenie Polski
5.Koszt wysyłki pokrywam ja,organizatorka konkursu.
6. Konkurs nie podlega Ustawie z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
7.Ja zgłoszę się do osoby,która wygra w konkursie na e-mail i będę czekać na odpowiedz do 7 dni,po nie otrzymaniu odpowiedzi wybieram kolejną osobę.
                                                                       Życzę powodzenia !
                                                                     Pozdrawiam MyLady :) 

50 komentarzy:

  1. Gratuluję urodzin :)
    Obserwuję jako: Pisane lakierami
    E-mail: patusia151312@gmail.com
    Polubiłam stronę na fb jako: Patrycja Borto
    Co według mnie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera? Dla mnie najważniejsze jest to aby wykonywać go z sercem, znajomość każdego rodzaju włosów i pojęcie o tym co się robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wzięcie udziału :) Zajrzę na Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia:D ja mam za dużo mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję jako: Klaudia Cebula
    2.E-mail: klaudiaannacebula@wp.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Klaudia Ceebula
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    Chciałabym by: słuchał moich życzeń, rozumiał że "obciąć końcówki" to nie to sam co ściąć 6 cm. I najwazniejsze by pracował na dobrych farbach, bo ja - z natury blondynka, chcę mieć jasne włosy ale nie żółte, więc po kilkunastej wizycie u fryzjera gdzie wyszłam z jajecznicą na głowie, zaczęłam farbować włosy w domu na średni blond (ale wciąż marzę o jasnym).
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) : https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1046547005423490

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję jako: Beauty B.
    2.E-mail:monika2003@vp.l
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako :-
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera? Uważam, że w zawodzie fryzjera najważniejsza jest umiejętność komunikacji z klientem, ponieważ tak naprawdę bez tego fryzjer nigdy nie spełni jego wymagań.
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) :-
    * dodatkowo można dodać baner: http://beautybeauty2003.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję jako: Rose Madame
    2.E-mail: rosemadameblog@gmail.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Kasia Ł
    4. Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    Według mnie najważniejsze są nie tyle same umiejętności co wykorzystanie ich do tego aby realizować swoją pasję - jaką domniemam jest praca fryzjera w ich przypadku.

    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) :-

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: lili lala
    E-mail: karmelciaxd@gmail.com
    Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako: Sandra M.
    Odpowiedź na pytanie: według mnie najważniejsze jest liczenie się ze słowem klienta. Ile się słyszy o dziewczynach, które po wizycie u fryzjera są załamane nawet po głupim 'podcięciu końcówek' - ubywa im 1/3 włosów. Oczywiście ważne są umiejętności, ale bez szanowania zdania klientów nie ma szansy na sukces.
    Link do udostępnionego baneru: -

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze Gratuluję urodzin!!
    1.Obserwuję jako Marzena Markiewicz
    2.E-mail marzenamarkiewicz91@gmail.com
    3.Polubiłam stronę na facebooku jako Hair is my life oraz Marzena Markiewicz
    4.Baner Tak http://mmhairismylife.blogspot.de/
    5..Odpowiedź na pytanie.W zawodzie fryzjera ważne,są predyspozycje, zamiłowanie i otwartości na nowe trendy. Ważną cechą jest więc umiejętność nawiązywania kontaktu i postępowania z ludźmi,fryzjer spełnia życzenia klienta, doradza, wysłuchuje uwag.Kolejne cechy to,wyobraźnia, zmysł estetyczny, koordynacja wzrokowo-ruchowa niezbędna przy posługiwaniu się narzędziami, zręczne ręce, wrażliwość w dotyku.Najbardziej wartościowym doświadczeniem jest ciągły kontakt z ciekawymi ludźmi.Fryzjer musi w znacznie większym stopniu zwracać uwagę na osobowość klienta niż wiele innych zawodów.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję jako: Martyna G
    2.E-mail: Mstrzal@gmail.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Martyna Mirosława Gr...
    4.Odpowiedź na pytanie : Najważniejsze jest ciągłe dokształcanie. Wielu fryzjerów skończy szkołę fryzjerką i tną włosy pewnymi schematami. Zawód fryzjera to znanie odpowiednich trendów, dobór fryzur do kształtu twarzy, ale i według aktualnej mody, dobór koloru itp. Bo fryzjer to artysta ;)
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) : http://testujeiopiniuje.blogspot.com/ - pasek boczny na dole
    * dodatkowo można dodać baner (1pkt)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję jako: czerwonafilizanka
    2.E-mail: czerwonafilizanka@gmail.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Natalia Leeloo
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    By zostać fryzjerem trzeba mieć wiedzę więc jest to podstawa, truizm... najważniejsze jest to coś co nawet ciężko mi nazwać... kiedyś dawno temu znałam fryzjerkę która nie lubiła tego swojego zawodu.... a jednak.... myła włosy jak nikt przed nią i po niej, strzygła, czesała układała z taką lekkością, perfekcjonizmem... robiła to szybko sprawnie... znałam ją lata temu... ale nigdy jej nie zapomnę... właśnie tego nieuchwytnego czegoś co składało sie na tę jej wyjątkowość!
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) : http://czerwonafilizanka.blogspot.com/
    * dodatkowo można dodać baner (1pkt)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejnych wspaniałych lat blogowania :)
    1.Obserwuję jako:Beata T
    2.E-mail:brata1@wp.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : nie mam konta, może mnie nie wykluczysz z zabawy ;)
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera? Komunikatywność by fryzjerka nas wysłuchała, doradziła i odpowiednio dobrała fryzurkę ;)
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) :dół bloga http://dlubankibeaty.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję jako: psychodelax3
    2.E-mail: anitasadlo@interia.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Anita Sadło
    4.Odpowiedź na pytanie : Przede wszystkim umiejętność. Dobry fryzjer musi wiedzieć od czego zacząć i jak się do tego zabrać. Musi mieć również trochę wyobraźni, aby pomóc doradzić klientowi. Myślę, że również ważna jest szczerość, ale umiejętna, aby potrafił powiedzieć, że komuś coś na pewno nie będzie pasować.
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) : www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony

    OdpowiedzUsuń
  13. Na udział w konkursie się nie skuszę, ale gratuluję roku od założenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Ola Maciejczyk
    2.E-mail: maciejczyk.ola@interia.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Ola Maciejczyk
    4.Odpowiedź na pytanie : Wydaję mi się, że głowa pełna pomysłów i precyzja. Co z tego, że klient poprosi Cię o zrobienie wymyślonej przez siebie fryzury, jeżeli nie będziesz miał na nią pomysłu i potrzebnej techniki do jej zrobienia? :)
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo): www.lone-gunmens.blogspot.com na dole :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  15. 1oo lat :)
    1.Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    2.E-mail: ewcius1991@vp.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Acne skin
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera? Według mnie to, żeby znać się na tym zawodzie, ponieważ klientka oddaje swoje włosy w ręcę (ma nadzieję) profesjonalisty, który wypuści ją z fotela zadowoloną i nie zniszczy jej włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życze wszystkim powodzenia :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rzeczy do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks for the post !

    check my blog and maybe follow for follow ? let m know if you want to :)

    My new short hair ?-post here


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia:) ja mam za dużo mazideł xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Tusz do rzęs gorąco polecam, to jeden z moich ulubionych :) Powodzenia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo to ja torcikowe uściski ślę słodkie :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie wezmę udziału ale życzę powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwuję jako: Szmaragd
    2.E-mail: Mabramek9@gmail.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Magdalena Abramek
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    Najważniejsze w zawodzie fryzjera są dobre nozyczki i troche fantazji :-) te dwie rzeczy wystarczą zeby wyczarowac cos pięknego :-)

    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) :http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję najlepszego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy jak na punkt 3 odpowiem na priv to będzie się liczyło? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt 3 to polubienie strony ale jeśli chcesz odpowiedzieć na pytania to będzie się liczyło :) Zapraszam tu mój e-amil : salonumilady@gmail.com

      Usuń
  26. szkoda, że fb jest obowiązkowy. ja nie znoszę łączyć kilu platform.. skoro jestem tutaj to po co jeszcze fejsbuk? no nic, zostanę i poczytam co tu piszesz^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak już wybrałam i nie będę zmieniać wzoru zgłoszenia,ponieważ już zgłosiło się kilka osób:) Dziękuję,że zostajesz ! :D

      Usuń
  27. Gratuluję urodzin i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga przez kolejne lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Obserwuję jako: Nadia
    2.E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako :
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?: Według mnie najważniejsza jest pasja, żeby ktoś na prawdę lubił to co robi i żeby robił to dobrze. Jest wielu fryzjerów co widać, że robią to co robią z jakiegoś przymusu i idąc do nich od razu ma się ochotę wyjść. Niestety sama jeszcze nie trafiłam na dobrego fryzjera.
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) : http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulujemy urodzin bloga :3
    1.Obserwujemy jako: Agssymi
    2.E-mail: Agsymi@onet.pl
    3.Polubiłyśmy stronę Świat MyLady na fb jako: Aga Matuszyk i Sylwia Matuszyk.
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera ? Według nas najważniejsze w zawodzie fryzjera jest to by robić to z pasją i żeby ten zawód nie był dla nas obowiązkiem, lecz przyjemnością :) By osoba która wykonuje ten zawód szła do pracy myśląc ,,Ciekawe co mnie miłego dzisiaj spotka w pracy,,.
    5.Link do udostępnionego baneru (nie obowiązkowo) : https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję urodzin! oby było ich jak najwięcej :)
    cieszę się że trafiłam na tego bloga, z chęcią biorę
    udział bo uwielbiam różnego rodzaju konkursy :)
    1.Obserwuję jako: Ayuna- Chan
    2.E-mail: neko_chan@vip.onet.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Klaudia Lisowska
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    Myślę, że kreatywność. Fryzjer, według mnie, to zawód równie wymagający głowy pełnej pomysłu niczym malarz albo rzeźbiarz. W końcu też dostaje materiał, na którym musi pracować, bo powstało coś pięknego. Może to brzmi dziwnie ale widziałam pełno włosów i upięć, które można nazwać fryzjerskim arcydziełem.
    5.Link do udostępnionego baneru: ayuna-chan.blogspot.com w biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Obserwuję jako:Jasmine Vise
    2.E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako :Bernadetta Bomba
    4.Odpowiedź na pytanie : przede wszystkim pasja zamiłowanie, bo nie każdy to lubi i chciałby wykonywać taki zawód. Poza tym nie mniej ważne są dla mnie fantazja i zmysł dobrania dobrej fryzury dla klienta, która będzie dodawała mu piękna anie szpeciła.
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) :-

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Obserwuję jako: anioleek89
    2.E-mail: anioleek89@gmail.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Marta P.
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    Sądzę, że najważniejsza jest pasja z jaką fryzjer wykonuje swój zawód oraz pełne zaangażowanie w to co robi. Gdy podjedzie do tego niechętnie czy z przymusu, to niestety nic dobrego z tego nie wyjdzie. Fryzjer każdego dnia musi się mierzyć z różnymi zadaniami, klienci są coraz bardziej wymagający, a więc do pasji i zaangażowania konieczna jest także kreatywność i umiejętność wysłuchania drugiej osoby oraz jej doradzenia.
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) : nie

    OdpowiedzUsuń
  33. obs-Magdalena B
    lasy1307@interia.pl
    FB-Magdalena Bła....
    Zaangażowanie w swoją prace i umiejętność do brania fryzury do kształtu twarzy i typu kolorystycznego oraz brak obaw przed wielką zmianą na głowie klienta. Bo nie każdy klient potrafi zdobyć się na metamorfoze klientki.
    ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Obserwuję jako: rudy włos
    2.E-mail: kasdwaraz@gmial.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Kasia S
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera? Wydaje mi się, że cierpliwość, umiejętność słuchania klienta i kreatywność. Wielu fryzjerów tylko pyta "jak ścinamy?", a na pytanie "czy może Pani/Pan coś zaproponować?" bełkoczą i nie umieją nic od siebie dodać. Fryzjer musi mieć wyobraźnię i ten zmysł:) stąd też dobry fryzjer to skarb:)
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) : rudywlos.blogspot.com zakładka banery

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Obserwuję jako: Pink Lipstick
    2.E-mail: pinklipstickmua@gmail.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Agata Czuła
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    Myślę, że przede wszystkim wyobraźnia i pasja. Fryzjer, który nie będzie miał "fachu w ręku" może unieszczęśliwic niejedną osobę :) Ostatnio poszłam do fryzjerki podciąc tylko końcówki do prosta. Fryzjerka wyprostowała mi włosy, obcieła, super. Wróciłam do domu, dałam włosy do przodu, a tu KRZYWO. Myślę sobie, no nie... Poszłam do nich z powrotem, i kazałam je podrównac innej fryzjerce, bo tamtej już swoich włosów nie dam. Nie ma ich za wiele, by przechodzic takie eksperymenty :P Jeśli fryzjerka nie potrafi obciąc włosów do prosta, to chyba się minęła z powołaniem :D Dlatego sądze, że najważniejsza jest wyobraźnia i bycie poniekąd artystą :) Każda z nas chce wyglądac pięknie, a fryzjer się do tego bardzo przyczynia :))

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Obserwuję jako: Jowita Puzio
    2.E-mail: jowita1107@gmail.com
    3.Polubiłam stronę Świat MyLady na fb jako : Jowita Puzio
    4.Odpowiedź na pytanie : Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    Według mnie w zawodzie fryzjera najważniejsze są umiejętności i znajomość różnych technik oraz nowości w świecie fryzur. Sama często idąc do fryzjera boje się, czy moje włosy będą wyglądały tak jak to sobie wyobrażam i czy fryzjer/ka dobrze zrozumie o co mi chodzi :D.
    5.Link do udostępnionego baneru(nie obowiązkowo) :https://blog-pelen-kolorow.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/jowita.puzio/posts/1193291467368814?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Chabrowe wariacje
    E-mail: karokarolina94@gmail.com
    Polubiłam stronę fb: Karolina S
    Odpowiedź: Co według Ciebie jest najważniejsze w zawodzie fryzjera?
    W pierwszej kolejności najważniejsza jest pasja do zawodu fryzjera. Miłość i oddanie - to po prostu trzeba lubić. Następnie umiejętności manualne, wyobraźnia, zmysł estetyczny, jak również również wysoka kultura osobista oraz czystość podczas wykonywania pracy. Nie należy również zapominać o szacunku do klienta,słuchanie jego wskazówek, próśb.
    Link: http://chabrowe-wariacje.blogspot.com (na dole bloga)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego i wielu sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I like this website very much, Its a real nice place to read and find
    info.

    My web blog: acne breakouts

    OdpowiedzUsuń