sobota, 9 kwietnia 2016

Recenzja oleju kokosowego - Biosna

Cześć dziewczyny :)

Już chwilę temu wygrałam w konkursie olej kokosowy ale niczym chciałam go Wam pokazać,postanowiłam regularnie go używać na twarz jak i na włosy abym widzieć lepsze efekty.

           Konkurs wygrałam u Enjoy organizowany z firmą Biosna  - dziękuję <3 


Paczuszka przyszła bardzo ładnie zapakowana,niestety nie mam zdjęć z tego momentu .
Gdy otworzyłam pudełko ukazał mi się nie mały słoiczek,który miał 240g + dodatkowe małe prezenciki.Stosowałam już pyszną herbatkę pukka :) Wszytko pachnie bardzo naturalnie oprócz olejku koksowego,który jest bezzapachowy.

Olej kokosowy ze sklepu Biosna - opis na produkcie:


Olej jest bardzo wydajny,gęsty więc aby go zastosować nakładam łyżeczką na małą szklaną salaterkę i pod wpływem ciepła nagrzewam gdzie jego konsystencja jest płynna.

Działanie na włosy :
+ pomaga w walce z łupieżem
+ przyśpiesza przyrost włosów
+ zapobiega wypadaniu włosów
+ zapobiega pękaniu struktury włosa
+ nawilża skalp
+ zapobiega rozdwajaniu się końcówek
+ włosy po nim są miękkie,błyszczące
+ włosy lepiej się układają i rozczesują
+ nadał puszystości a zarazem objętości moim cienkim włosom
- chroni włosy przed promianimi UV
- moich sterczących końcówek na długości nie wygładził

Działanie na skórę:
+ nawilża dobrze  skórę
+ nadaje jej miękkości
+można go stosować jako balsam czy krem
+ zawiera bariera ochronną przed rozwojem bakterii na skórę
+  łagodzi stany zapalne i podrażnienia skóry
+ w okresie jesienno-zimowym chroni skórę przed szkodliwym wpływem niskich temperatur a wiosenno-letnim przed promieniami UV
+ jest łagodny dla skóry atopowej i z łuszczycą
+ przeciwdziała starzeniu skóry,wstępowaniu zmarszczek
+ można go dodawać do kąpieli
+ można nim nacierać starszych,młodych a nawet małe dzieci
+ na moją skórę trądzikową działa kojąco i zmniejsza ilość blizn
 
Olej koksowy firmy Biosna świetnie nadaje się do sałatek czy smażenia. Jest bezzapachowy także u mnie sprawdził się do spożywania pokarmów na 5! Bardzo polecam Wam go:)

Chętnie współpracowałabym z firmą Biosna,polecam zakup w sklepie produkty są świetne.
Zapraszam Was również do zgłaszania się w konkursach u Enjoy,jest ich mnóstwo 

* link do sklepu Biosna : http://biosna.pl/
* link do stronki gdzie są konkursy u Enjoy na fb: https://www.facebook.com/wrudnicka/?fref=nf

                      Dziękuję za wygraną jeszcze raz. Pozdrawiam MyLady :)

36 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa czy olej kokosowy w czystej postaci służyłby moim włosom ��

    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olej kokosowy i w kuchni i w łazience. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa czy by mi pomógł :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olej kokosowy, pielęgnacyjnie jak i do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam olej kokosowy :) A ten wielokrotnie przemykał mi przed oczami na sklepowych półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co kokosowe biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze oleju kokosowego, ale mam w planach wyprobować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej kokosowy się u mnie dobrze sprawdzał. Może do niego powrócę, gdy zużyję olej makadamia.

    OdpowiedzUsuń
  9. olej kokosowy to najlepsze co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oleju kokosowego używam w kuchni ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez go mam, muszę częściej stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle jeszcze nie przetestowałam oleju kokosowego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olej kokosowy jest moim ulubionym <3 Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie miałam styczności z olejem kokosowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy lubią olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomocny wpis :) Chyba na dniach skoczę do sklepu i zakupię sobie olej kokosowy :) Mam nadzieje, że ujarzmi moje włosy :)

    http://katharinestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy by się sprawdził na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje wygranej, u mnie olej kokosowy jest niezastapiony przed lustrem i na patelni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie miałam kokosowego oleju

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wreszcie go spróbować :D

    -N.

    Zapraszam do mnie na muzyczny post!
    MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie olej kokosowy mi się skończył :(
    Bardzo lubię go i koniecznie muszą go zakupić ponownie.

    Mój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam używać olej kokosowy :) Niestety do moich włosów się nie nadaje, bo strasznie się po nim puszą :P

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie olej kokosowy sie nie sprawdza na włosach...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja olej kokosowy stosuję tylko na włosy i one go po prostu kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię olej kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie próbowałam właściwości oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że ma bardzo szerokie działanie ;)to bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze czytam świetne opinie, ale jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam olej kokosowy, mialam juz z kilku firm i byłam zadowolona :-) szczegolnie sprawdza sie na moich wlosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam olej kokosowy:D Stosuje najczęściej do demakijażu.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę kupić, bo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuje za polecenie mojego bloga :) zapraszam są nowe konkursy!

    codziennyuzytek.pl ---> Enjoy :-)

    OdpowiedzUsuń