poniedziałek, 7 marca 2016

Luty- podsumowanie



Cześć dziewczyny :)

Jak mówi tytuł dziś podsumowanie całego miesiąca,więc zaczynamy !








Isana professional brown color- odżywka do włosów koloru brązowego,która nadaje im połysk. Odżywka było całkiem okej,dała moim włosom blask.miękkość i ułatwiła rozczesywanie.

Facellle płyn do higieny intymnej,(Rossman około 6zł)- Stosowałam go jako szampon i płyn do mycia ciała.Okazał się nie tylko delikatny ale moje włosy dzięki niemu były miękkie i rozczesywały się bez problemu.Minus to nie jest wydajny.

Maska do włosów Garnier Fructis - pisałam o niej tutaj

Balsam do włosów "darijra"- świetnie sprawdził się u mnie,wygładza włosy,są miękkie,lśniące,mięciutkie,pomga w walce z wypadaniem.

Olej Wyborny ,mieszanka oleju z pszenicy,oleju lanianego i rzepakowego.- okazał się u mnie dość dobry i na cerę i na włosy.

Ocet jabłkowy- u mnie zdobył same + jeśli chodzi włosy.

Zabezpieczanie końcówek olejek argonawy- pisałam o nim tutaj
Jak wyglądała moja pielęgnacja w Lutym?

- Myje swoje włosięta niestety codziennie ,ponieważ mam skórę przetłuszczającą i nic nie pomogło na zmniejszenie przetłuszczania(wcześniej myłam co 2dni).
Nakładałam olej na 2h czasem na całą noc,następnie myłam szamponem i nakładłam odżywkę,balsam czy też polewałam włosy płukanką octową:) Z racji tego,że moje włosy przetłuszczają się masaż wykonuję tylko przed nałożeniem oleju.

Kuracja wewnętrzna - pokrzywa

1,5 cm urosły mi włosy,łącznie od czoła to 49 cm :)




Moje włosy prezentowały się tak :









Od stycznia bardzo służyła mi ta akuratnie torebka,która kosztowała 130zł. Jest wykonana z mocnego materiału,na każdą okazję,bardzo pakowna.Świetnie sprawdza się nie tylko do szkoły,uczelnie czy pracy ale i na zakupy,mieści a4 :)

                                                             Pozdrawiam MyLady <3







33 komentarze:

  1. ŁADNE FRYZURKI I WŁOSY OCZYWIŚCIE TEŻ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy, torebka piękna. Kosmetyków nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbowałabym isanę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak balsam do włosów. Co prawda jestem wierna swojemu jedwabiowi, ale tym produktem mocno mnie zaciekawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny warkocz ;) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię odżywki Isany :) Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your pretty bag :) It looks amazing

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych produktów do włosów to nic nie stosuję, sięgam po inne marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się Twój kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zacząć robić płukanki z octem jabłkowym.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka super, a ocet hmm też bym na sobie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka cudowna ;* aaa włosy bardzo ładne ,zadbane

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć ;) bardzo proszę zajrzyj do mnie na bloga i sprawdź czy na pewno jesteś obserwatorem bo przejrzałam całą listę i nie pokazuje mi :( możliwe że wywaliło Cię tak jak mnie nie raz z innych blogów albo coś sie zawiesiło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo,że mi o tym napisałaś :) Już jest gotowe,powinnaś mnie mieć w obserwatorach :)

      Usuń
  14. Lubię ten typ torebki, jest wygodny i pojemny :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://kobiecyszyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam żadnego z tych produktów :/ podoba mi się Twoja torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używam tej odżywki Isana. Włosy olejowałam tylko oliwą z oliwek. Muszę spróbować octu jabłkowego, bo moje włosy są strasznie szorstkie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszanka olejów mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś bardzo udany luty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włoski ładne rosną :D olej i ocet im służą:D ja sięgam po olej kokosowy i nie mogę sie z nim rozstać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja wygrałam olej kokosowy w konkursie niedawno i polubiłam się z nim :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Ja też niestety muszę myć włosy codziennie ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne włosy :* piękna fryzura :*

    OdpowiedzUsuń