poniedziałek, 15 lutego 2016

Włosowe akcje - okiem fryzjerki i włosomaniaczki.

Cześć dziewczyny ! 


Myślałam o tym wpisie już dawno i w końcu nadszedł ten moment kiedy może niektórym z Was uświadomi,że ścinając włosy nie warto ich wyrzucać? :)



Jest wiele dziewczynek i kobiet,które mają długie włosy czy to cienkie czy grube i nagle mają pomysł ściąć je do ramion czy nawet krócej a czy któraś z Was pomyślała o tym żeby pomoc innym? 

Moje propozycję co zrobić z takimi włosami :)



                                 Akcja podziel się dzieciństwem !




Wystarczy wejść na tą stronę a resztę dowiecie się sami : http://podzielsiedziecinstwem.pl/

Zapraszam do zobaczenia filmiku https://www.youtube.com/watch?v=JzVcPGTezVM#action=share


                               2 Akcja daj włos !





Wystarczy wejść na tą stronę a resztę dowiecie się sami : http://www.zwrotnikraka.pl/akcja-daj-wlos/




                                3 Fundacja WeGirls


Wystarczy wejść na tą stronę a resztę dowiecie się sami  https://wegirls.pl/nasza-fundacja/nasza-fundacja-dolacz-do-nas/jak-moge-pomoc/fundacja-wiecej-informacji/

Mam dla Was dwie propozycje :
- sprzedaż włosów
- oddanie ich za darmo

**** Pamiętajmy włosy muszą być naturalne !

Ja popieram takie akcje a TY ? Czy skorzystasz lub zapuścisz włosy na dobroczynny cel ?
Przezwyciężywszy swoje siły ? Poświęcisz się jako dziewczyna,żona,matka? Czy zrozumiemy cierpienie innych? - Ja już odpowiedziałam sobie TAK ! 

Ja znalazłam już swój cel,teraz czekam na Ciebie ! Pamiętaj od Ciebie zależy  uśmiech człowieka na twarzy :) 


                                                             Pozdrawiam Mylady.



46 komentarzy:

  1. Świetne akcje :) będę pamiętała

    OdpowiedzUsuń
  2. mama mojej koleżanki ma nowotwór, chodzi na chemie i jest po zakupie peruki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się fryzurka 6 i 8. Ja ostatnio ścięłam bardzo dużo włosów i żałuję, że nie pomyślałam o ich przekazaniu na jakiś cel, ponieważ mam naprawdę zadbane, niefarbowane i mogłyby komuś pomóc. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcje świetne, ale trzeba pamiętać o tym, że włosy nie mogą być farbowane ani zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre akcje, pewnie, że lepiej je oddać niż wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna inicjatywa, sama mam w planach to kiedyś zrobić. Obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbi8am miecdługie włosy chyba nigdy bym ich nie scieła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra zapuszcza włosy aby przekazać je na akcje, ja nie wiem czy byłabym na to gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam długie włosy z braku czasu, bo nigdy nie mogę się umówić na wizytę do fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akcja oddawania włosów jest bardzo szlachetna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam takie osoby które oddają włosy na cele dobroczynne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie skoro juz decydujemy się sporo obciąć wlosy, to czemu mają one lądować w koszu! Jeśli nie mamy natchnienia do akcji charytatywnych to można je przecież sprzedać

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że to jest świetny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o akcji nr 2 i to bardzo szczytny i piękny gest ;-) jesli ja sie zdecyduje to będę sie starała oddac wlosy wlasnie w ramach takiej akcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne, że popieram, ale moje farbowańce odpadają. :)


    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje też odpadają:) są rozjaśniane

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę pamiętać o tych akcjach. Ale na razie jak ścinam włosy, to tylko same końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzą mi się krótkie fryzury, niestety nie do końca to propozycja dla mnie. Buziak na miły dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Rok temu ścięłam włosy do pasa i bardzo żałuję, że ich nie oddałam na perukę. Byłam świeżo po ślubie i chciałam się ich jak najszybciej pozbyć bo już byłam zmęczona takimi długimi włosami. Mogłam zrobić coś dobrego, a tak włosy poszły do śmieci...

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sprawa, jak zetnę moje, to na bank gdzieś przekaże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja należę do tych, które włosy zapuszczają całe życie :) ... jak kiedyś zdecyduję się na ścięcie na pewno je oddam, niech ktoś ma z nich pożytek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli najdzie mnie kiedyś ochota na ścięcie włosów z pewnością przekażę je jakiejś fundacji. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam długie włosy, ale są w opłakanym stanie i raczej nikt by ich nie chciał, poza tym są farbowane ;p Ale akcja szczytna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. SZKODA, ŻE JAK JA SKRACAŁAM to moje włosy doniczego się nie nadawały jak tylko do kosza:P

    OdpowiedzUsuń
  25. znam te akcje niestety moje wlosy sa rozjasniane a oni szukaja naturalnych

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ostatnio ścinałam sporo włosów, lecz były zniszczone i w kolorze miętowym. z fryzjerką się śmiałam że mogą być do lalek :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Swoje włosy ścięłam w grudniu, były dość długie, sięgały mi do pasa. Niestety, nie nadawały się do niczego, więc musiałam je wyrzucić- rozjaśnione, zniszczone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja ścinałam nie dawno i to dość sporo, ale moje włosy były kilkukrotnie rozjaśniane a teraz regularnie farbuje więc tego typu akcje odpadają dla mnie na wstępie

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie akcje są świetnymi inicjatywami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja farbuję :( Ale pomysł znakomity :]

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja siostra kiedy ścinała swoje długie włosy, oddała je aby z nich zrobić perukę dla osób którzy mają białaczkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. zdecydowanie popieram takie akcje! i jeżeli kiedyś będę miała takie długie to na pewno oddam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne akcje, jak najbardziej popieram. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam i jak najbardziej popieram takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja od zawsze chciałam mieć długie włosy, więc nie planuję ścinać, ale akcję jak najbardziej popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja zawsze dobieram do mojego kształtu twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  37. moja koleżanka ścinała na rak ' n roll ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wymyśliłam sobie, że jak zapuszczę naprawdę długie włosy, to oddam je fundacji Rak'n'roll, jednak niestety większość moich włosów jest farbowana, więc będę musiała jeszcze na to poczekać parę lat.

    OdpowiedzUsuń
  39. Loving your blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanku for the follow, followed back =)

    OdpowiedzUsuń