poniedziałek, 14 grudnia 2015

Naturalny olejek łopianowy do włosów z aktywatorem wzrostu - recenzja

Witajcie Kochane :**

  Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za 60 obserwatorów i również tym osobom,które często komentują moje wpisy,dodaje mi to na prawdę wiele sił,chęci do pisania ale również wyługowuje uśmiech na mojej buźce:)



Miesiąc temu zakupiłam olejek do wcierania w skórę głowy ale również chciałam przyśpieszyć wzrost włosków. W Rossmanie była akuratnie przecena i postanowiłam skusić się na ten olejek łopianowy.




Od autora Naturalny olejek łopianowy pobudza mikrokrążenie w skórze głowy, poprawiając odżywienie
cebulek włosowych i stymulując ich wzrost. Jednocześnie łagodzi działanie enzymów
wpływających na wypadanie włosów. Pomaga w odbudowie struktury włosów, ułatwia
regenerację skóry i wykazuje działanie przeciwłupieżowe.
Polecany: w problemie wypadania włosów i łysieniu, dla poprawy wzrostu włosów, przy łupieżu, suchości i swędzeniu, dla wzmocnienia słabych, zniszczonych i łamliwych włosów, w przypadku rozdwajających się końcówek, dla odzyskania blasku, zdrowia i dobrego wyglądu włosów. 

Moja opinia :

Olejek zamknięty jest w ciemnej plastikowej butelce,zawiera pipetkę,którą z łatwością można nałożyć preparat na skórę. Olejek zawiera 100ml.
Moje spostrzeżenia :

+ duży wysp baby hair
+ skóra mnie nie swędziała a wcześniej miałam taki problem
+ zmniejszenie wypadania włosów
+ nawilżenie skóry
+ wyleczył łupież
+ miękkość włosów
+ końcówki nie rozdwajają się

- mała wydajność
- może komuś przeszkadzać mocny zapach
- na początku  1-2 aplikacji był efekt wypadania włosów

 Czy kupię go ponownie ?  Tak

                             Ściskam Was mocno MyLady :)

16 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Muszę go wypróbować na swoich kłakach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejki super, sama stosuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysyp baby hair <3 moze się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslalam nad nim ale jeszcze sie wstrzymalam bo mam zapas olejku łopianowego z Green Pharmacy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele czytałam o nim, ale raczej mało dziewczyn było zadowolonych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka razy przechodziłam obok niego ale jakoś się nie zdecydowałam...pewnie w końcu jednak go kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat z tej serii testuje szampon i maskę do włosów. I teraz będę używać ich trzeci raz. Po tych dwóch razach nie zmniejszyło się wypadanie włosów :( mam nadzieję, że niedługo to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w zapasach ale nie używałam. I nie wiem czy zużyję, miałam łopianowy z green pharmacy (a to przecież ten sam koncern) ii średnio mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś się skuszę, wydaje się być ciekawym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się skusić na niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym się bała go kupić ze względu na to początkowe wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wykończę Jantar i wodę brzozową, to na pewno po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam go, nie zauważyłam żadnych efektów po nim niestety :/

    pozdrawiam oraz zapraszam do siebie:
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń