wtorek, 29 grudnia 2015

Jak oczyszczac okulary?

Witajcie kochane:**

  Przepraszam za małą aktywność i brak życzeń świątecznych na moim blogu ale przez brak internetu nie miałam jak napisać posta.:(  Mam nadzieję,że święta były udane a wszystkie Wasze marzenia spełnią się:)

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony oczyszczaniu okularów i tym jak ja to wykonuję:)


    Żyjemy w czasach kiedy co druga osoba nosi okulary jak i szkła kontaktowe. Ja należę do tej pierwszej grupy.Nie mam wielkiej wady ale bez nich nie widzę dobrze z daleka. Sama dobrze wiem,że nosząc je kilka godzin brudzą się i tłuszczą. Warstwa brudu  zbierająca się na oprawkach szkieł i nosie może przyczynić się do zatykania porów, co skutkuję powstawaniem wągrów.


Metoda 1.

1. Włóż je pod strumień ciepłej(nie gorącej ani zimnej) wody.
2.Spryskaj odpowiednim preparatem i przetrzyj szmatką do okularów( jest w zestawie z okularami,również można ją kupić koszt 10zł.)
3.Najpierw wlej odrobinę spirytusu do płaskiej miseczki. Następnie weź patyczek do uszu, zanurz go w spirytusie i przetrzyj nim szczelinę( miejsca trudno dostępne szmatce), w której zebrał się brud. Po każdym ruchu zmień patyczek na czysty.Wykonuj czynność na obydwu szkiełkach i po obu ich stronach.
4.Osusz okulary odpowiednią szmatką.
5. Sprawdź efekt.
6. Odpowiednie przechowywanie to podstawa !


Metoda 2.

Metoda ta sprawdzi się,np.pracy czy na uczelni gdy musimy szybko oczyścić z tłuszczu i brudu szkiełka.


Chusteczki do czyszczenia szkieł,które są łatwo dostępne w Biedronce jak i w Lidlu. Jest ich 54 sztuk.wygodne w użyciu i dobrze czyszczą .
1.Najpierw przeczyść mokrą chusteczką W5 szkiełka.
2. Następnie dodatkową szmatką do okularów(widoczna na zdj jasnoniebieska) przetrzyj szkiełka.
3. Sprawdź efekt.

Moja opinia o chusteczkach:



+ wygodne w przemieszczeniu
+ łatwe w użyciu
+ rzeczywiście radzą sobie z brudem i mogę normalnie przez szkiełka patrzeć
+ łatwo dostępne
+ starczają mi na długo
+ czyszczę również nim szkiełko z  telefonu komórkowego
 Polecam :)
                                                                      Pozdrawiam MyLady:)

35 komentarzy:

  1. OO post dedykuję moje znajomej :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam przy sobie takie chusteczki :) super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę zatłuszczonych szkieł, niestety często takie są, zostaje na nich makeup z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, takie chusteczki by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak myślisz, do obiektywu aparatu się nadadzą?

    Dodaję do obserwowanych, będę wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja korzystam z chusteczki dołączonej do okularów ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ściereczki są dobre jak wwychodzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyda się, bo mam zawsze z tym problem. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych chusteczek jeszcze nie miałam. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. też używam takich chusteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie noszę okularów ale jest to bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klienci zawsze chwalili te chusteczki z Lidla. Nie słyszałam nigdy żeby czyścić okularu octem. Bałabym się, że soczewka okularowa zmatowieje:) Dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio dość często widuje jakieś stoiska promujące jakiś środek do czyszczenia okularów w ramach akcji czyszczą szkła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o takie chusteczki i do moich okularów by się przydały

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam noisć okulary, ale niestety lub stety mam za dobry wzrok
    Moja wada jest minimalna

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za rady :) Zapraszam tinista123456.pinger.pl/m/26991022

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez kiedyś używałam te chusteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Lidlowskie chusteczki, ale zaskoczyłaś mnie, że są dostępne też w Biedronce;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię te szmateczki nawilżające dostępne właśnie w Lidlu czy w Rossmannie ;) Ja noszę na zmianę okulary i soczewki, więc muszę o oba dbać bardzo dokładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście nie noszę już okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, akurat 2h temu rozmawiałam z chłopakiem o czyszczeniu okularów :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie noszę okularów, ale widzę, że to ciekawe rozwiązanie. :-)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog! <3
    Maybe you want a follow for follow?
    Just leave me a comment and follow me and I do it in return :)

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam chusteczek, a na co dzień wolę szkła kontaktowe. Pozdrawiam wszystkich z wadą wzrok,trzeba jakoś sobie radzić! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam tych chusteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez uzywam tych chusteczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie noszę okularów, ale bardzo przydatny post z chęcią wykorzystam Twoje rady Kochana do okularów przeciw slonecznych.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post, bardzo praktyczne porady :) Jeżeli interesuje was więcej informacji na temat okularów, soczewek czy okulistyki to zapraszam na swój blog okulistyczny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również mam takie chusteczki. Świetnie się nadają do czyszczenia okularów i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń