czwartek, 3 grudnia 2015

Grudniowe preznety

Witajcie Kochane:**                    


  Za kilka  dni Mikołaj a następnie święta nie jedna z Was zastanawia się nad prezentem dla swoich bliskich:) Przedstawię Wam kilka propozycji,które mogą się przydać a może pomogę w kupowaniu :)


( niektóre zdjęcia pochodzą z Internetu)


1.Czapka,szal.rękawiczki lub komplet:)




2. Biżuteria :
-srebrny pierścionek
-bransoletka :
- kolczyki :
- zegarek

3.Torebka 

4.kwiaty 
 5. Zestaw kosmetyków
6.Sukienka ,sweterek:)

7.Ramka na zdjęcia 


8.Książka - z dedykacją


9.Zapachowe świeczki 
11.  Ręcznie robione bombki

10.Zwierzątko - to świetny pomysł jak ktoś lubi zwierzęta ale i odpowiedzialny prezent.Jest on dla osoby,która ma świadomość opieki nad zwierzątkiem i chcę je.
 Na zdjęciu mój kochany i mądry towarzysz życiowy- Maciej






Kochane to są moje propozycje same wiecie,że jest dużo rzeczy co można kupić dla naszych bliskich:) Macie jeszcze jakieś propozycje?
                                                                                
                                                         Buziaki Mylady :****



45 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten pierścionek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podoba :) Upatrzyłam go sobie u jubilera ostatnio jednak w rzeczywistości oczko jest bardziej granatowe a nie czarne:)

      Usuń
  2. świetne rzeczy, sama zastanawiam się co bym chciała i mam dylemat. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka i zapachowe świeczki plus ciepłe skarpety to moje typy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej kupuję bliskim zestawy kosmetyczne. Uwielbiam je dawać jak i otrzymywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja gdy nie wiem co komu kupić zawsze daję świeczki, to chyba jeden z najbardziej uniwersalnych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mam problem z kupowaniem prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszyłabym się z każdej powyższej propozycji, chociaż zwierzątko by mnie mocno zdziwiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterki są bardzo urocze, ale koteczek przebija wszystko! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria i kosmetyki to zawsze fajny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najchętniej kupowałabym wszystkim książki. Cieszę się jak dziecko gdy sama je dostaję i czasem nie dociera do mnie, że inni wcale nie muszą być zadowoleni z takiego prezentu. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładny pierścionek :) świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pierścionek :D i ta sukieneczka miętowa piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prezenty to mam mnóstwo pomysłów, tylko ci, których mam obdarować są niezwykle marudni i wszystko ma być co do joty po ich myśli. Najchętniej to sami wybraliby sobie prezent, bo inaczej zawsze jakiś szczegół może nie pasować. Rozmawiałam o takim podejściu do prezentów ze znajomymi i (o zgrozo!) nikt nie widzi w tym nic dziwnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje na prezenty. W okresie Świąt nigdy takich propozycji za dużo bo w tym natłoku czasami można zapomnieć nawet o najbardziej oczywistych rzeczach jakie mogą ucieszyć naszych najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam zawsze przeogromny problem z kupieniem prezentu tacie, jest naprawdę trudną osobą do obdarowania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwierzątko na prezent? Jeśli są to rodzice którzy świadomie i odpowiedzialnie biorą na siebie odpowiedzialność: zapewnienie wszystkich potrzeb zwierzaka to ok, ale musi być to odpowiedzialna decyzja rodziców którzy powinni liczyć sie z tym że dziecku nie będzie sie chciało i wówczas obowiązek spadnie na nich. Zwierze to nie jest dobry prezent bo to żywa istota nie zabawka... więc napewno nie powinien być to prezent niespodzianka dla chłopaka dziewczyny etc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądzę,że jeśli dziewczyna/ chłopak bardzo chce kupić sobie zwierzątko i chce go mieć,opiekować się nim to uważam,że może zrobić prezent drugiej osobie w takiej postaci:) I takie zwierzątko na pewno będzie przypominać o tej drugiej osobie.Teraz kto chce mieć zwierzątko w domu to myślę,że wie jaka to odpowiedzialność.Sama posiadam dwa pieski i dostałam jednego w prezencie

      Usuń
    2. oj tak:) to ważne by taki prezent dany był odpowiedzialnie.

      Usuń
  17. Róże to ja bardzo chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kosmetyki zawsze są mile widziane, czapka plus szalik również

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna biżuteria :) utul Macieja, uwielbiam koty ! tyle że lepiej komuś nie dawać zwierzęcia ;bo różnie może się to skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że najbardziej ucieszyłabym się z książki z jaką miłą dedykacją w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam zwierzątko za najgorszy prezent, jaki można dać. Bo często się zdarza, że potem jest porzucone :(

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałąm się w tej sukience!! :D czapka i komin to zawsze idealne prezenty w okresie zimowym :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna biżuteria :) Ciekawe pomysły, najbliższe mi są oczywiście książki ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałaby mi się nowa czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ucieszyłabym się z biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka zawsze jest dobrym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja już prawie wszystkie prezenty mam już zakupione;)


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie by się przydał zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym dostać tego typu zestaw kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne propozycje <3 Zwierzak mi się marzył zawsze jak byłam malutka ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiciuś najfajniejszy :D <3 A ogólnie fajne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Każda propozycja jest świetna ale Twój kociak jest najpiękniejszy:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Z każdego zaproponowanego prezentu bym się cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham kotki sama posiadam dwa urwisy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjne pomysly, bizuteria i zegarek bylyby na mojej liscie :)
    Obserwuje jako #60 i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w tym roku jak zwykle stawiam na książki ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ostatnio na bloga wrzuciłam co bym chciała dostać. Mam nadzieję, że dzięki temu Mikołajowi podpowiem trochę i nie dostanę niechcianych prezentów :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem przeciwniczką dawania zwierzątek, posiadanie zwierzaka powinno być przemyślaną decyzją. Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ostałam kota na mikołajki :3 Pomysły super. Sama chciałabym dostać tą branzoletkę, sukienkę bądź książkę z dedykacja. :)

    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestawem kosmetyków lub zegarkiem bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojejku, jakie świetne rzeczy :)) Szczególnie te przeurocze kolczyki ważki oraz zestaw kosmetyków z 5. zdjęcia ^^
    ____________________________________
    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń