piątek, 6 listopada 2015

Pielęgnica - okiem fryzjerki.



 PIELĘGNICA - idealne urządzenie do wprowadzania środków odbudowujących do wnętrza włosa. Jest to możliwe dzięki opracowaniu nowej technologii, czyli mikro - dźwięków wywołanych przez podczerwień (światło podczerwone). Najlepsze rezultaty osiągamy podczas działania środkami z zawartością keratyny. Wygląda jak prostownica ale ona jednak pomaga nam w pielęgnacji włosów.:) Taki zabieg można przeprowadzić w salonach fryzjerskich.

( zdjęcie z internetu) 





Dlaczego warto poddać się takiemu zabiegowi gdy mamy włosy po koloryzacji? 

Bardzo często podczas koloryzacji pigmenty dostatecznie nie wnikają do wnętrza włosa, dlatego włos jest niedokładnie pofarbowany.gdy łuska jest dostatecznie mocno otwarta mamy  problem z właściwym jej domknięciem , co niestety skutkuje bardzo szybkim i nierównym wymywaniem się pigmentów z włosa farbowanego.
Dzięki pielęgnicy  z podczerwienią poziom wchłaniania się czynników odżywczych jest większy. Dzieje się tak za sprawą działania światła podczerwonego emitowanego przez to urządzenie, które ma za zadanie rozbicie czynników aktywnych (zawartych w masce lub ampułce) na jak możliwie najmniejsze cząsteczki, które łatwiej przenikają do warstw włosa.

Jak działa pielęgnica - zabieg odbudowy włosa ?

1. Fryzjer myje włosy szamponem przeznaczonym do twojego rodzaju włosów/skóry.
2.Następnie suszy włosy tak by stały się wilgotne.
3. Fryzjer dokonuje podziału na głowie i amplikuę ampułkę/maskę.
4.Przesuwa urządzeniem 3-5 razy po każdym paśmie.


Jak często stosować taki zabieg,żeby był widoczny efekt ?

Kuracje powinnyśmy wykonywać 1-2 razy w tygodniu przez  1-2miesięcy.

Kiedy widoczny jest efekt ?

Na pracowni fryzjerskiej gdy został przeprowadzony zabieg na koleżance muszę przyznać,że od razu  był widoczny . Włosy,które były farbowane i zniszczone,stały się
 - miękkie
-  gładkie
-  łuski domkniete
- nawilżone
- włosy stały się żywe i odżywione
- wygładzone jak przy prostowaniu 
 - Po dłuższym stosowaniu(1-2mies) dodatkowo włosy nie łamią się i nie rozdwajają,kolor włosów farbowanych odżywia a włosy ładnie się błyszczą.

Jakich kosmetyków nie można używać podczas zabiegu ? 

Do zabiegu tym urządzeniem nie należy używać kosmetyków,które w składzie mają sylikon w postaci zmywalnej i nie zmywalnej. W takim przypadku nie będzie najmniejszego efektu po pielęgnacji.

Czy polecam taki zabieg u fryzjera ?- Tak 

Miałyście do czynienia z pielęgnica,a może byłyście na takim zabiegu ? :)
                                                                                     
                                                                 Pozdrawiam Mylady:**

46 komentarzy:

  1. Chętnie bym się wybrała na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszałam sporo różnych opini na jej temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przydałoby mi sie takie urządzenie:) czytałam tytuł kilka razy a tu okazało się że ciekawa rzecz a nie kolorówka:) bardzo lubię ampułki z Loreala toteż tym chętniej rozejrzę sie za tym urządzeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to pierwszy raz o tym słyszę. Ciekawy zabieg :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory nie wiedziałam, że coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o niej, ale nie miałam okazji sprawdzić jej działania.

    OdpowiedzUsuń
  7. często widywałam ją w programie "Ostre cięcie" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądem serio przypomina prostownicę ;) ja w sumie nie muszę mieć tego zabiegu, bo mam swoje włosy, ale może kiedyś z tego skorzystam ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. A ile kosztuje taki cudowny zabieg? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od salonu i długości włosów. Przeważnie taki zabieg kosztuje około 60zł.

      Usuń
  10. ooo przydałoby mi się coś takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, ja to nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego cudeńka. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na takim zabiegu nie byłam, ale ponieważ farbuję włosy to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o takim zabiegu! Szkoda, że często go trzeba wykonywać,pewnie drogo wychodzi, ale... dla włosów czasem warto!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej o takim zabiegu nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja fryzjerka często robi mi taki zabieg i wydaje mi się, że daje naprawdę dobre efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całę szczęście że jestem facetem i takie zabiegi były są i będą mi obce... :D /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Dowiedziałam się czegoś nowego, super ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zafundowałabym moim włosom taką niespodziankę :)) Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym się poddała takiemu zabiegowi <3

    OdpowiedzUsuń
  20. To dlamnie nowość, jestem ciekawa jak się mają ceny tego zabiegu- czy przypadkiem nie zwariowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym poszła na jakikolwiek zabieg polepszający zdrowie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :D nawet nie słyszałam o czymś takim :D
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja keratynowo prostuję włosy i efekty są bardzo podobne, a wręcz identycznie. Także również polecam, tylko że zabieg bardzo drogi, co stanowi minus.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs? Zerknij na mój blog, pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.
    http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jak by się u mnie sprawdziło <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj przydałby się taki zabieg moim włosom :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje włosy ucieszyłyby się z takiego zabiegu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze ja bym sie skusiła na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o takim zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o tym zabiegu od znajomej. Nawet sama się zastanawia czy nie kupić tej ,,prostownicy''.

    OdpowiedzUsuń
  31. Brzmi ciekawie i chętnie bym się an coś takiego wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę przyznać, że brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zainteresowałaś mnie tym zabiegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie bym się wybrała na taki zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam :)
    nie wiedziałam, że jesteś fryzjerką! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brzmi ciekawie :)
    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. oj nie miałam, ale z chęcią bym się mu poddała!

    OdpowiedzUsuń