poniedziałek, 23 listopada 2015

Aparat Darsonvala - okiem fryzjerki

 Cześć dziewczyny ! :)

 Przychodzę do Was z propozycją na twarz,dekolt i włosy. Nie jedna dziewczyna na świecie męczy się z problemami skóry .Jest na to sposób,który mają kosmetyczki i najnowsze salony fryzjerskie.
Aparat Darsonvala - czy warto kupić ?  Teraz się dowiecie :)


( Zdjęcia z internetu) *



Darsonval -  urządzenie wykorzystujące prąd elektryczny. Jego działanie polega na lekkim podgrzewaniu tkanek. Prąd ten nie powoduje skurczów mięśni. W trakcie zabiegu pojawia się również ozon, który posiada właściwości dezynfekujące. Wewnątrz peloty wytwarza się gaz szlachetny, dlatego zabarwia się ona na łososiowy lub niebieski kolor.
Darsonval jest urządzeniem o szerokim spektrum działania. Ja przedstawię jego wpływ na włosy i skórę głowy.


Zastosowanie Darsonval'a:
- właściwości bakteriobójcze
- zwalcza łupież
- pomaga w walce z przetłuszczającą się skórą głowy
- pomaga w walce z wypadaniem i osłabieniem włosów
- pomaga przy łysieniu plackowatym
- zamyka łuski włosów - włosy są jedwabiście miękkie i błyszczące
- likwiduje nadmierne łuszczenie się skóry
- likwiduje małe, swędzące, zaczerwienione plamy
- pobudza mikrokrążenie krwi
- pobudza procesy regeneracji  i odbudowy naskórka
 - zwalcza trądzik i zmniejsza plamy na skórze


Do wykonania zabiegu są również przeciwwskazania : 
- ciąża
- metalowe implanty
- nadciśnienie
- padaczka
- choroby układu nerwowego
- stany alergiczne skóry
- przerwanie ciągłości naskórka.


Co zawiera ? 

Grzybek twarz, dekolt, plecy - powierzchowna dezynfekcja skóry, zamykanie porów.

Grzebień - przeznaczony specjalnie do skóry głowy - pobudza procesy regeneracyjne i zamyka łuski włosów

Łezka oraz końcówka punktowa- do stosowania w trudno dostępnych miejscach

Moje spostrzeżenia : 

 Miałam okazję mieć taki zabieg na sobie w momencie kiedy skóra głowy swędziała mnie okropnie,był łupież i bardziej się przetłuszczała. Po takim pierwszym zabiegu skóra rzeczywiście  przestała mnie swędzieć i mam świadomość,że gdybym powtarzała taki zabieg raz w tygodniu przez miesiąc to efekt byłby na prawdę zadowalający a może w końcu  mogłabym ograniczyć mycie  włosów co  2-3 dni a moja przetłuszczająca się skóra głowy "zmieniła" się w normalną:)
Taki zabieg bardzo polecam ! :)


                                                                 
                                                                             Pozdrawiam MyLady :)

     

.

36 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia o istnieniu tego typu wynalazków :) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od 2 lat i jestem z efektów na twarz bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna nowinka o której nie słyszałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie wiedziałam o takim bajerku. No i że tak może uspokoić skórę głowy jeżeli chodzi o przetłuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam takie aparaty z czasów, gdy byłam bardzo młoda i bywałam u kosmetyczki. Nie wiedziałam, ze nadal są w użyciu i że można mieć taki do stosowania samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę to urządzenie poraz pierwszy,ale wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Na skórze testowałam taki zabieg :)

    _________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o tym słyszę, fajnie nauczyć się czegoś nowego :)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zaliczam się do osób, które nie mogą z tego korzystać. Mam alergiczną skórę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo chętnie poszłabym na taki zabieg! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym urządzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz czytam o tym urządzeniu, ale zdecydowanie post ten zachęca do wypróbowania tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe urządzenie :) chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tym urządzeniu, ale bardzo ciekawe...wydaje się niezastąpiony.

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę ile plusów:) polecę też koleżance podsyłając linka do tej notki

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam z nim do czynienia na zajęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcześniej nie słyszałam o tym urządzeniu i mnie nim zainteresowałaś. Ciekawe czy podziałaby na trądzik. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by podziałał w jakimś stopniu,jest używany przez kosmetyczki właśnie na problemy z trądzikiem.Sama walczyłam z trądzikiem i muszę przyznać pomogło :)

      Usuń
  19. oo, calkowita nowosc dla mnie ale chetnie zaaplikowalabym sobie taki zabieg na skorze glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja sobie ten sprzęt zakupiłam;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm a ile cena takiego zabiegu?

    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. a wiesz, że ostatnio mnie też dotyka ten problem z przetłuszczaniem się (zbyt szybkim) włosów ?
    Podejrzewam, że to wina wilgotnego powietrza.. jeśli ten problem nie minie zgłoszę się też na ten zabieg...
    To dosyć uporczywy problem :( brrr
    Dzięki za rekomendację, zawsze można na Ciebie liczyć :*

    UDANEGO TYGODNIA :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci go :) jak miło dziękuję kochana i wzajemnie :***

      Usuń
  23. Pierwszy raz o nim słyszę, świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo.. nie słyszałam jeszcze o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Darsonval używam od kilku lat. Pisałam o nim wiele na przestrzeni tego czasu. Teraz mam przerwę ze względu na aparat stały, ale jak tylko go zdejmą to na pewno do niego powrócę. Świetnie wygładza zmarszczki, walczy z niedoskonałościami (trądzik), przebarwieniami no i do tego pobudza cebulki. To urządzenie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy sprzęcior :) Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdził taki zabieg :) Odkąd nie farbuję włosów, włosy mi się szybko przetłuszczają i muszę je myć co jakieś 2 dni :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki zabieg jak najbardziej by mi się przydał <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe urządzenie, może mi by to pomogło z wypadaniem

    OdpowiedzUsuń