niedziela, 11 października 2015

Włosy pod mikrokamerą - okiem fryzjerki.

Cześć dziewczyny!:)



 Niedawno miałam okazję na zajęciach zapoznać się ze świetnym badaniem kondycji moich włosów oraz skóry głowy,który niestety ale rzadko kiedy fryzjerzy go wykonują bardziej trycholodzy:)

Wiele osób ma problemy z włosami i skórą głowy po mimo stosowania odpowiednich szamponów,domowych i drogeryjnych sposobów problem nie znika. Błędem może być nieodpowiednia pielęgnacja,dieta,niewłaściwe farbowanie włosów,choroby a nawet stres.
Co w takim przypadku ? Badanie mikrokamerą pozwoli ocenić kondycję włosów,mieszków włosowych oraz stan skóry głowy.
          Często jest tak,że jeśli mamy twarz tłustą to skóra głowy z pewnością też taka będzie,w moim przypadku oraz większości dziewczyn w klasie,które są posiadaczkami tłustej/mieszanej skóry potwierdziło się to.




Sucha skóra głowy po mikrokamerą;
Suche włosy :

przetłuszczające się włosy
:

łojotok skóry


Zdrowe włosy i końcówki


Co zauważyłam dzięki badaniu mikrokamerą?

Okazało się,że mam skórę przetłuszczającą się,z mieszka wyrasta jeden włos co świadczy o tym,że mam włosy cienkie.Co ciekawe  włos z mieszka "tak jakby" rozdwaja się co powoduje,że jest ich więcej i w rzeczywistości są grubsze:) Moje włosy są na długości zdrowe co mnie bardzo cieszy:D

 Bardzo zachęcam jeśli ktoś ma problemy z włosami i skórą głowy do wizyty do  Trycholga gdzie na pewno takie badanie zostanie przeprowadzone:)

                     Pozdrawiam MyLady:)

37 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś podobne badanie, ale było to darmowe badanie w centrum handlowym, gdzie w kolejce ustawiało się bardzo dużo osób i samo badanie było bardzo krótkie i nieco chaotyczne. Pani najechała jedynie na skórę głowy, i po tym stwierdziła, jakich kosmetyków (oczywiście z jej firmy) powinnam używać :) Chciałabym się kiedyś wybrać na profesjonalne badanie lecz wiem, że jest ono bardzo drogie

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to chętnie wybrałabym się na taką wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post :) Może kiedyś sama się wybiorę i sprawdzę jakie mam włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, chętnie bym się wybrała na taką wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesyjący post :D Masz mega blog ! Obserwuję cię i liczę na to samo
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zrobiłabym sobie takie badanie. :-) Ostatnio robiłam badanie skóry twarzy i okazało się, że mam bardzo suchą. :< Poniżej normy. Zaopatrzyłam się więc w kosmetyki nawilżające. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam raczej przetłuszczające się oraz zdrowe ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post! Takie badania to nowość, byłoby świetnie gdyby stały się dostępne w każdym salonie ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydało by mi się takie badanie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje końcówki to siano... a odrosty pretłuszczające się... Albo wpis jest bardzo interesujący!

    calmonlycalm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post :) Chętnie poddałabym się takiemu badaniu również. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie zobaczyć tłuste suche i zdrowe włosy z zupełnie niecodziennej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnie bym się poddała takiemu badaniu! Nie wiedziałam nawet że można tak to sprawdzić! Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super :) Musiałabym kiedyś przebadać włosy i skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym się takiemu badaniu poddała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow :) a ja nawet nie widziałam o takim badaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa ! z chęcią się dowiem w jakim stanie są moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym wzięla udziałw takim badaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie badanie to rewelacyjna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne takie badanie, ciekawe co by u mnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  21. przyznam szczerze , że wygląda to dość niesmacznie pod mikroskopem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne badanie :-) chętnie sama bym sie poddala :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z miło chęcią bym wybrała się na takie badanie, tylko w mojej okolicy nie ma :( pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. te zdjęcia w zbliżeniu są nieco straszne
    ale fajnie byłoby się udać pod taką mikrokamerę

    OdpowiedzUsuń
  25. Na zdjęciach nie wygląda to zbyt estetycznie, ale sama miałam takie badanie i byłam przerażona jak wygląda moja skóra głowy. Powinnam codziennie na to patrzeć i bardziej dbać o ten aspekt mojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne, ale nico straszne! :*
    Ja dopiero zaczynam :)
    Liczy się każda obserwacja :)
    Zapraszam : http://oleksandrix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam skórę głowy bardzo mocno przetłuszczającą się i już sobie wyobrażam co zobaczyłabym na takim badaniu :D Nie mniej jednak na pewno jest to przydatna sprawa i warto je wykonać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam robione takie badanie ale tylko skóry głowy i cebulek włosa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie byłam nigdy na takim badaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łoo jakie przyblizenie:D ciekawie to wygląda :P jak będę miała okazję to wybiorę się z ciekawości na takie badanie

    OdpowiedzUsuń
  31. Coraz bardziej mam ochotę wybrać się do trychologa ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe jest to badanie, bo można dużo się dowiedzieć o swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wykonam takie badanie, jednak warto wiedzieć jak najwięcej o swoich włosach jeśli chce sie o nie dobrze dbać

    OdpowiedzUsuń