niedziela, 18 października 2015

Czym zabezpieczam końcówki? - olejek Arganowy firmy greenelixir

Cześć dziewczyny !
 Ochładza nam się klimat co wiążę nam się z większymi urazami mechanicznymi naszej struktury włosa.

Olejek Arganowy jest dostępny Biedronce za 5zł,również w Rossmanie jedynie ma inne opakowanie.
Olejek jest zamknięty w małym,wygodnym,przezroczystym pojemniczku o pojemności 20ml.
Aplikacja jest bardzo prosta,ponieważ konsystencja olejku jest tłusta.Olejek można używać na    mokre lub suche włosy.:)

Moja opinia :

+ niska cena
+ wydajny
+ z łatwością można go brać na różne wyjazdy
+ piękny zapach,który niestety nie utrzymuje się długo na włosach
+ po regularnym stosowaniu końcówki mniej się rozdwajały
+ zauważyłam,że moje końcówki po aplikacji były nawilżone, błyszczące i mięciutkie
+ regularne stosowanie zlikwidowało plątanie
+ nie tłuścił


Dzisiejsze moje włosy prezentowały jak widać poniżej,jak Wasze włoski ? :)




                                           ***** Pozdrawiam MyLady****




                                               








18 komentarzy:

  1. znam ale do zabezpieczania końcówek wolę olejki orientalne z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam olejki arganowe, ale strasznie przetluszczaly mi włosy. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zabezpieczam końcówki jedwabiem z green pharmacy i też jakoś daje rade, choć szukam czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ujarzmia końcówki :) Chciałam się skusić w Biedronce, ale mam póki co dużo zapasów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Arganowy to mój ulubieniec muszę przyznać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narazie Mythic Oil, potem zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go i na razie się nie skuszę bo mam zapas olejków saryna key na bazie masła shea - rewelacyjny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i mam, niestety od jakiegoś czasu bardzo rzadko wpadam na pomysł zabezpieczenia końcówek, co trochę odbija się na ich stanie. Na szczęście cała reszta włosów codziennie dziękuje mi za systematyczne olejowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do zabezpieczania używam niezmiennie kremu do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go kiedyś używałam, ale zlepiał mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam olejku arganowego ale innej firmy. Aktualnie używam oleju lnianego przed każdym myciem głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja arganowego jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam z Isany i jest dla mnie najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie kiedyś zastanawiałam się nad zakupem tego serum :) bardzo pozytywna recenzja :) muszę rozpatrzyć jego zakup jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten olejek ;) Chętnie do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecie na promocji jest więc pewnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń