wtorek, 4 sierpnia 2015



Witajcie Kochane :*

Wakacje muszę przyznać szybko mijają  mi ale i też nudno,ponieważ nie mogę chodzić na spacery itp.Już sierpień za chwilkę wrzesień i będę poznawać tajemnicy sztuki fryzjerskiej- nie mogę się doczekać ! :D


Kończy mi się maska do włosów,której zdjęcie wstawiam poniżej.


                   Z tej właśnie jakby okazji poszukuję fajnej maski do włosów.:)

Zastanawiałam się nad Kallosem ile taka maska może kosztować ? :)
I jakie maski mogę kupić w Rossmanie oprócz Alterry ?  Macie kochane jakieś propozycje ?
 
Słyszałam wile dobrych opinii o masce gloria gdzie ją zakupię oprócz Auchanu ? 
Mam ochotę na tą maskę ale w mojej okolicy nie ma Auchanu:/  
Jestem strasznie niezdecydowana co do masek a może polecicie mi jeszcze inne tanie maski ? :)

Za wszystkie podpowiedzi będę Wam bardzo wdzięczna :* :D

Miłego dnia MyLady :**

(ZDJĘCIA POCHODZĄ Z INTERNETU)

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o tą maskę,którą używałam to tak :)

      Usuń
    2. masz na blogu ją opisaną?

      Usuń
    3. Niestety jeszcze nie:) ale opisze ją :)

      Usuń
    4. czekam :* bo szukam dobrej właśnie maski

      Usuń
    5. napisałam post już o tej masce :) Zapraszam :*

      Usuń
  2. Gloria to fajna maska.polecam ci maski SERI :) lepszy odpowiednik kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre drogeryjne maski ma Biovax - myślę, że znalazłabyś coś dla siebie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie mam w pobliżu Auchan
    maski, hmm Biovax są fajne
    w Rossmanie jest pełno, coś na pewno znajdziesz dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kallos jest najlepszy! Ja polecam jeszcze Biovax. Też słyszałam dobre opinie o Glorii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz praktycznie kupuję masek w Rossmannie- oprócz tej z Alterry oczywiscie, któą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są maski z BIOVAX :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tutaj znajdziesz mojąrecenzję na temat maski BIOVAX :) Zapraszam :)
    http://cudownelata2015.blogspot.com/2015/08/maski-biovax.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej też mam tą maskę latte :D
    jak ona pięknie pachnie kokosem!!
    uwielbiam efekt miękkości,który po sobie pozostawia na moich włosach :))
    kolejny super post :) dzięki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię tą maskę :) Właśnie opisałam tą maskę w nowym poście:)
      Dziękuję :* :)

      Usuń
  10. Polecam tę maskę z Glorii :) Może uda Ci się napotkać gdzieś na swojej drodze Auchan :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tą maskę z Kallosa uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W Rosmanie swietnie sprawdza się u mnie maska z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie wiem, bo nie używam masek, ponieważ mam zdrowe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń