środa, 5 sierpnia 2015

RECENZJA MASEK DO WŁOSÓW.

Witajcie kochane :*

http://loviseta.blogspot.com/ - zachęciła mnie do napisania tego postu tak szybko :)

(PRZEPRASZAM ZA ZDJĘCIA Z INTERNETU)


Maski,które przedstawiam zakupiłam w salonie fryzjerskim,również są używane w salonach:)
1.
Pierwszą z nich,której stawiam  pięć *****  to maska PRO-LINE PROFESIONAL.

Co mówi producent :
Nawilżająco-regenerująca maska do włosów jest kosmetykiem przeznaczonym do pielęgnacji włosów przesuszonych i zniszczonych. Dzięki zawartości protein jedwabiu oraz środków odżywczych pochodzenia roślinnego działa regenerująco na włosy , nawilża je i wygładza . Działa antyelektrostatycznie na włosy , ułatwiając ich układanie i rozczesywanie. - zgodzę się z całą pewnością.

Jak dla mnie maska była świetna :D :
+ nie przetłuszczała mi włosów jak inne
+ dobrze nawilżała
+ włosy lśniły
+ przestały wypadać
+ końce mniej się rozdwajały

+ włosy nie puszyły się i były wygładzone 
+ dobrze się układały i rozczesywały
+ dobrze się nakładała 
+  bardzo wydajna 
+   świetnie pachniała 
+  super opakowanie 
Kupię ją ponownie możliwe ,że niebawem :) 

Recenzje maski można przeczytać u http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/2014/09/maska-pro-line-professional-silk.html

2. Tą maskę właśnie kończę już stosować 
Co mówi producent :
Dzięki proteinom pozyskanym z mleka krem wspaniale nadaje się do każdego rodzaju włosów, pozostawiając je delikatne i odżywione. Doskonały do zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnianie, farbowanie oraz trwałą ondulację.

Maska jest :
+ bardzo wydajna jak ta powyżej 
+  posiada fajne opakowanie 
+ ładnie pachnie,przypomina mi wafelka Góralka
+  dobrze nawilża
+ włosy są sypkie i miękkie
+ dobrze się rozczesywały 
-  jeśli za dużo nałożymy przetłuści włosy

Obie maski w moim przypadku sprawdziły się dobrze i na pewno zakupię ponownie. Polecam ! :)
Jeśli ktoś posiada włosy zniszczone,farbowane itp.to bardziej polecam tą pierwszą maskę ponieważ lepiej działała na zniszczone suszeniem,farbowaniem i układaniem włosy mojej mamy i efekt był widoczny już za pierwszym razem. :) 

Znacie te maski ? :) 




ROZDANIE U : http://hushaaabye.blogspot.com


Pozdrawiam Mylady :*

29 komentarzy:

  1. Nooo Kallosa to znam i uwielbiam! Moje włosy po tej masce prezentują się o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej pierwszej nie znam, ale zacheciłaś mnie do zakupu! :-) Natomiast Kallos latte to moja ukochana maska, którą używam ciągle. :-) Mi pachnie budyniem waniliowym... chyba się już uzależniłam od tego zapachu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugą z nich znam, używam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę Latte polubiłam od pierwszego użycia :) Tą drugą widzę po raz pierwszy ale też wydaje się interesująca:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam na wszystkie chce z kallosa szukam tylko chętnego do wspólnych zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do Kallosa to przeraża mnie ta pojemność

    OdpowiedzUsuń
  7. mam zamiar kupić tą pierwszą maskę ;)
    wydaję się świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe może kupię ;) A tak zapytam jak (pani) (ty) (nwm jak pisać...sorka) Masz tak dużo komentarzy jak? Ja też tak chcę XD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :D nie no pani to nieee po prostu na "Ty" :*
      kochana po prostu staram się na bieżąco komentować blogi,które wcześniej mnie odwiedziły( np.tak jak my) ,również odwiedzam inne blogi jeśli mnie zaciekawią komentuje :)

      Usuń
  9. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tych maskach, ale jeszcze żadnej nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Serical crema al latte :-) jest świetna a tej pierwszej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tych maskach, z opisu wynika,że muszą być ciekawe. Ja teraz używam Eleo z Oriflame i całkiem dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na jakąś maskę Kallosa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to usłyszeć :) Oczywiście,że zajrzę ;)

      Usuń
  15. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego z tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PRO-LINE PROFESIONAL mnie bardzo zaciekawił. Pierwszy raz ją widzę, ale tyle plusów... no nie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń