sobota, 15 sierpnia 2015

szampon Joanna rzepa


                                         Recenzja szamponu Joanna:** 


Opis producenta :
,,Nowoczesna formuła szamponu łagodnie myje i dokładnie, lecz delikatnie usuwa nadmiar łoju. 
Zawiera czynniki, które skutecznie zmniejszają przetłuszczanie się włosów i skóry głowy: wyciąg z czarnej rzepy, procyjanidy z pestek winogron oraz kompleks trzech ziół: pokrzywę, łopian i chmiel. Składniki te działają również wzmacniająco i tonizująco, dzięki czemu włosy zyskują witalność, puszystość i naturalny połysk. Specjalnie dobrana kompozycja zapachowa gwarantuje miły zapach po zastosowaniu preparatu oraz zwiększa przyjemność stosowania. "

Moja opinia :

+ dobrze i delikatnie myje
+ włosy się nie plątały
+ fajna konsystencja
+ ja bardzo lubię naturalne zapachy i mi nie przeszkadzał wręcz przeciwnie dlatego dałam plusika
+ cena
+ dostępność
+  skóra głowy nie przetłuszczała się wręcz przeciwnie 
+ brak łupieżu i swędzenia skóry

Każdy ma inne włosy i nie każdy lubi takie zapachy szamponów ale według mnie to dobry szampon i polecam do spróbowania;) 

Ostatnie zakupy w Rossmanie :

Zapraszam również na moją stronkę : kilk

Pozdrawiam MyLady :)

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu wydaje się fajna :)

      Usuń
    2. Mi się nie spodobała ;/

      Usuń
  2. Chętnie bym też kupiła ten olejek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki olejek i bardzo go chwalę! Gazetka z rossmana zaś to mój comiesięczny must have! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest olejek do końcówek? Jaki jest? :)
    Pozdrawiam :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do końcówek.Użyłam go 3 razy i jest bardzo fajny.Ładnie pachnie i nie przetłuszcza włosków :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. nie przepadam niestety za tymi szamponami
    nie służą mi kompletnie

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ten szampon ;) maska hmm sama mam na nią ochotę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam złe doświadczenia z tymi szamponami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wspominam tego szamponu zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem szampon nie musi być dobry, ważna odżywka ;)
    LoViseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja szampony z sls uzywam raz na 2 tygodnie do oczyszczania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ten szampon mi nie służył :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię szamponów z rzepą. Zapach mnie odrzuca

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ten szampon, tylko zapach mi przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie Joanna powoduje swędzenie

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio miałam na niego chrapkę, ale koniec końców kupiłam jakiś inny

    OdpowiedzUsuń
  16. o a ja próbowałam taki z oil argan :D niedługo też napiszę o nim recenzję :)
    miłego :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawo mnie maska z Garniera bo mam z tej serii szampon i odżywkę i są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice as usual!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam żadnego kosmetyku z Joanny do włosów, ale ogólnie lubię ich produkty. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nigdy nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam tego szamponu, ale bardziej ciekawi mnie ta maska z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki do włosów Joanna :) Tego szamponu jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szamponu nie znam, ale mogę bardzo polecić wcierkę Rzepa :) działa cuda!

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie szampony z rzepy zwykle kosztują niewiele a maja całkiem przyjemne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szampon nie jest do mojego rodzaju włosów, miałam kiedyś jakiś z joanny ale jakoś nie pamiętam żeby mnie zachwycił ale może mam słabą pamięć:D

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie najbardziej ciekawi ten krem z Eveline :)
    może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetny,polecam go dobrze nawilża :)
      Z przyjemnością :)

      Usuń
  27. właśnie napisałam o wersji argan oil joanna :D
    miego tygodnia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę zobaczyć twoją recenzję :d dziękuję i wzajemnie:*

      Usuń
  28. miałam ten szampon, fajny :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam tego szamponu, a jak zdobył same plusy to dam mu szansę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię szampony Joanna, akurat tego jeszcze nie miałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam go i mi przetłuszczał włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę wypróbować ten szampon ;) Przy okazji go kupię :) Pozdrawiam! Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie wypróbuję :) rzepa pomaga włosom szybciej rosnąć

    OdpowiedzUsuń
  35. moja mama używa tego szamponu i ja też;)
    http://wybuchowakatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam odżywkę Joanna Rzepa i fajnie się spisuje. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam ten szampon działanie miał okey ale ten zapach nie dla mnie :) Ciekawi mnie ta maska do włosów z Garniera :) Obserwuję przy okazji :) :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam ten szampon.... ciekawy efekt :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja używam tylko tego szamponu. Jest najlepszy. Żadnym innym nie umyje włosów, gdyż szybko się by przetluszczaly. :)

    OdpowiedzUsuń