wtorek, 25 sierpnia 2015

Jak oczyszczać grzebienie i szczotkę z włosia?

Cześć dziewczyny :)


Każda z nas dobrze wie,że podczas czesania włosów na szczotce i grzebieniach zostaje brud,kurz i tłuszcz.
Bardzo jestem zdziwiona gdy inni z wielkimi paczadełkami patrzą na mnie gdy mówię,że "czas wyczyścić wreszcie grzebień czy szczotkę"lub pytają po co ja to robię i jak.



Jak oczyszczam grzebienie ?

Robię to w bardzo prościusieńki sposób ; Co 2  tygodnie gdy włączam pralkę z gotowymi do prania ubraniami to między nimi wkładam grzebienie,które pierze mi pralka.. Gdy pranie się skończy wyciągam grzebyki  i co widzę ?  Niezniszczone,idealnie wyczyszczone i gotowe do użytku grzebienie nie muszę czekać na ich wyschnięcie ! Jedynie po praniu grzebienie spryskuję odżywką w spreju aby włosy po użyciu nie puszyły się:)

Jak oczyszczam szczotkę z włosia? 

Szczotkę z włosia trzeba oczyszczać bardzo często ponieważ osadza się na niej szybko kurz,ja robię to raz na tydzień,ponieważ używam ją bardzo często.

1.Najpierw przeczesuję grzebieniem z szczotki włosy.
2. Następnie płucze szczotkę w letniej wodzie i myję opuszkami palców delikatnym szamponem włosie i znów płucze szczotkę z szamponu.
3. Nakładam maskę/odżywkę na 3 minuty,spłukuję letnią, na koniec zimną wodą.
4.Szczotkę zostawiam do naturalnego wyschnięcia,stosując suszarkę możemy zaszkodzić włosiu i drewnianej rączce.

* szczotka z włosia po umyciu dziwnie pachnie- nie przerażajcie się zapach minie!:)
* więcej o szczotce z włosia TuTaj

a Wy jak oczyszczacie grzebyki i szczotki ? :)

Kochane wakacje się kończą więc życzę Wam aby ten tydzień był udany i pełny dobrych wrażeń. :)

                                                                                  Pozdrawiam MyLady :)

Konkurs u http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/

41 komentarzy:

  1. ciotka ma taki sam patent z grzebieniami

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzebienie to ja też piorę w pralce :P tylko wkładam np. do skarpetki albo poszewki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorzej to się czyści szczotkę TT :) A nie włożyłam nigdy grzebienia do pralki, w sumie przy wysokiej temperaturze bałabym, że się stopi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady, do zastosowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe rady, aczkolwiek ja używam tangle teezera więc on raczej nie wymaga, aż takiej dbałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak jeden włosek się upraw to potrafię nad tt siedzieć i 20 minut. ;P

      Usuń
  6. Ślicznie dziękuję za porady, teraz tylko wcielić je w czyn
    pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. JA największy mam problem z pozbyciem się włosów ze szczotki :P zawsze nad tym muszę posiedzieć. Też wtedy sięgam po grzebień

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę czyścić szczotek :P może wypróbuję ten patent z pralką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pouczajacy post, z niecierpliwieniem czekam na wiecej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy wpis:) na pewno te patenty mi się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O praniu w pralce jeszcze nie słyszałam, ale ciekawy sposób :) Może wypróbuję go hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam swoją standardową metodę i też działa :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wyczyszczę swoje grzebienie Twoją metodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to na pewno będę czyścić swoje szczotki i grzebienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe sposoby, na pewno wykorzystam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. grzebienie w pracle? ciekawe ale przyda mi się ta wiedza :P mam nadzieję, ze się nie połamią
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo muszę swoją szczotę wyczyścić;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzebienie myję ręcznie, a szczotkę traktuję dokładnie tak samo, ale po myciu i masce pryskam jeszcze jakąś odżywką albo nakładam serum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to ja ide czyścić :) ale przydatny post!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super porady.Będę miała je na uwadze;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie że dbasz o swoje szczotki. Ja kiedyś również czyściłam przy pomocy grzebienia. Teraz mam Tangle Teezer i jego się dużo łatwiej czyści ale również zdarza mi się używać grzebienia tyle że takiego ze szpikulcem do wyjęcia tych najbardziej upartych włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawy post; na pewno zastosuję te rady :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa notka ;)
    www.wybuchowakatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne porady :) Ja swoje szczotki i grzebienie też często czyszczę, myję choć w pralce jeszcze nie próbowałam ;)
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. great post as usual! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam Tangle Teezera, a myję go starą szczoteczką do zębów :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja po prostu biorę grzebień i wyciągam, tj. tak robiłem mając długie włosy :-P.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mojego grzebienia nie wrzuciłabym do pralki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zdecydowałabym się na włożenia grzebienia czy szczotki do pralki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  30. na rynku teraz tak wiele tego wszystkiego ... ja lubię swój drewniany grzebień z szerokimi zębami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wpadłabym na pomysł z pralką!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moją szczotkę do włosów, a jestem posiadaczką Wet Brush czyszczę pianką do golenia :) Tak! Wystarczy nałożyć sporą ilość pianki , rozprowadzić po szczotce, odczekać chwilę i przeczesać szczotkę np grzebieniem. Czynność kilkakrotnie powtórzyć, piankę zmywać wodą - szczotka jak nowa! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie lubię szczotek z włosia. ja mam swoje tegle teezer i myję je w wodzie :D

    OdpowiedzUsuń