piątek, 17 lipca 2015

POROWATOŚĆ

Witajcie :)

Rok temu wybrałam się do innej fryzjerki niż zazwyczaj włosy nie były zniszczone wręcz nawet nie potrzebowały podcięcia ale stwierdziłam,że skoro będę chciała mieć znów grzywkę to podetnę  przy okazji końce.
O włosy dbałam już w tedy,olejowałam,stosowałam maski,zabezpieczałam końce itp. Rozczesałam włosy w salonie i usiadłam na fotel.Jakie moje zdziwienia było gdy  fryzjerka pytała czy prostuje włosy,odpowiedziałam,że nie i tak jest do teraz nigdy moje włosy nie były prostowane. Fryzjerka burknęła coś pod nosem,usłyszałam tylko,że mam zniszczone włosy i  nie wiadomo co z nimi wyczyniam....na szczęście druga fryzjerka pracująca w tym salonie przypatrywała się całej sytuacji powiedziała,że to nie prawda,że mam zniszczone włosy  tylko po prostu mają taką  strukturę.


Czytając blogi zastanawiam się czy mam włosy wysoko porowate czy średnio.Na prawdę trudno mi określić.

Włosy wyglądają tak jak na poniższych zdjęciach,nie były poddawane żadnym zabiegom fryzjerskim.Zdj po lewej stronie aktualne włosy a po prawej rok temu.


Moje włosy nie są długie a ich czas schnięcia to 2 godziny,nie mam problemu z ich ułożeniem,są z natury cienkie,muszę przyznać,że czasami wyglądają jak siano,z natury proste a jak widać na zdjęciach włosy mają rozchylone łuski  na całości po mimo tego,że polewam je chłodną wodą po myciu i stosuję odżywkę b/s Joanna.

Proszę Was o pomoc.Jak sądzicie czy moje włosy są wysoko porowate czy średnio? Ponieważ trudno mi określić,spróbowałam sposobu z wodą moje włosy zamoczyły się ale nie "spadły" na dno.

będę wdzięczna za każdą radę :) Pozdrawiam MyLady.

25 komentarzy:

  1. myślę, że twoje włoski należą do wysokoporowatych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że są wysokoporowate. Możesz to sprawdzić np. biorąc w palce jednego włoska i jak będziesz po nim przejeżdzać to zwróć uwagę czy czuć jakieś zgrubienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie umiem okreslic porowoatosci moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej wysokoporowate, chociaż one mogą schnąć do godziny tylko nawet. Z tego co widzę, od góry są mniej "sianowate" i suche, więc powiedziałabym że mieszane- jak moje :) Jakieś 5 cm od końców mam średnioporowate, a reszta od dołu do nasady niskoporowata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie jestem zbyt biegła w tym temacie, ale może choć trochę Cię pocieszę, jak napiszę, że mi się Twoje włosy podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądają dobrze: sypkie, zadbane! Trzymaj tak dalej!

      Usuń
    2. hehhhhee dziękuję,bardzo miło mi :) :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne włoski ,takie puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mowiac nie znam sie na porowatosci wlosow ;p ja mam cienkie, blyszczace dlugie i proste.

    OdpowiedzUsuń
  8. moje są raczej wysokoporowate, tez często mi się sianko na głowie robi niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym wskazała na wysokoporowate :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz podobne w strukturze włosy do mnie. ale nie wiem do dziś jaka ich porowatość jest xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się wydaje, że są wysokoporowate.. no ja też mam porowate włosy i najpierw moczę je letnią wodą po czym myję szamponem, który spłukuję ciepłą wodą i nakładam maskę, którą spłukuję letnią wodą i troszkę lepiej wyglądają i nie są takie mocno porowate, jednak ostatnio troszkę więcej nad nimi spędzam czasu i jeszcze dodatkowo je olejuję ;) polecam, bo to pomaga je zmiękczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ta porowatoscia wlosow to jest bardzo ciezki temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro fryzjerzy nawet nie potrafią określić, czy włosy są zniszczone, to już w ogóle się ich boję ;o Myślę, że masz wysokoporowate lub średnioporowate w stronę wysokoporowatych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie pomogę, kompletnie się nie znam ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam keratynowe prostowanie włosów. Zabieg drogi jak cholera ale jeżeli kupisz produkty na własną rękę, to może Ci to zrobić fryzjerka prywatnie, a nie trudno znaleźć taką osobę. Ja wczoraj robiłam i to już drugi raz. Włosy są po tym odbudowane. Wydaje się że jest ich 30% więcej. Za kilka dni będę wstawiać post ze zdjęciami przed po itd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam z tym problem... ciężko mi określić

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze to nie wiem jak to jest z tą porowatością u Ciebie.. ale poleciłabym jakiś zabieg wygładzający ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam pojęcia, też bym chciała wiedzieć jakie mam ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, nie pomogę Ci bo sama mam problem z włosami - rosną mi szybciej z jednej strony :D

    Obserwuję również ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są zdecydowanie wysokoporowate !

    OdpowiedzUsuń
  21. co do włosów to ja swoich sama nie umiem określić xd

    OdpowiedzUsuń