piątek, 24 lipca 2015

KLEJNOTY ELFÓW - recenzja książki

Witajcie kochane :**

  Za mną już szpital i artroskopia kolana,teraz tylko czekam na ściągnięcie szwów i uzyskania kondycji w kolanie:)

Bardzo dziękuję za ostatnie komentarze i pomoc z włosami :)

Na początku lipca przeczytałam świetną książkę.Czytając ją byłam tak samo zachwycona jak  AKADEMIĄ MITU ;)

KLEJNOTY ELFÓW- CLARISSY BLACK-POLECAM !
,,Cztery stożki popiołu czerniły się na wyłożonej drewnem podłodze. Stanął na środku pokoju, czując wzbierającą w nim wściekłość. Jedyne, co pozostało po jego braciach, to dym i delikatny swąd spalenizny. […] Bezwiednie zacisnął pięści. Nadchodził czas zemsty.

Od setek lat toczy się walka między dwiema organizacjami skupiającymi nadnaturalne istoty: służącą dobru Gwardią i opowiadającym się po stronie zła Zakonem, które pragną posiąść kamienie dające potężną moc. Gdy jeden z nich dostaje się w ręce Zakonu, staje się jasne, że Gwardia musi zrobić wszystko, by odnaleźć ten drugi, od dawna zaginiony. Czas ucieka, a stawka jest wysoka..." 




Najbardziej zainteresowały mnie postacie fantastyczne (szczególnie Cień) i ich nadludzkie umiejętności. Świetnie została także przedstawiona walka między dobrem a złem.Pojawiają się tajemnicze, niezrozumiałe z początku wtrącenia, łączące się w momencie kulminacyjnym w logiczną całość. Dobrze dopracowany został wątek miłości, w którym opisane zostały zmiany w relacjach między głównymi bohaterami. POLECAM:)

Na konie moje ulubione kremy do rąk :)  wygładzający najlepiej sprawdził się u mnie.



Pozdrawiam MyLady :))

32 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam kremów do rąk z tej firmy, ale wyglądają kusząco :)
    Kochana poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście ? :)
    Bardzo proszę ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne :)
      Oczywiście,że poklikam :)

      Usuń
  2. Miałam te kremy, są w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w liceum miłlam balsam 4 pory roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem po dwoch artroskopiach kolana wiec znam ten bol ;) trzymaj sie, teraz bedzie tylko lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie używałam tych kremów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa lata temu miałam artroskopie kolana i wiem co to znaczy :/ ale teraz to już będzie z dnia na dzień coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka! Ale się zaopatrzyłam w kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To teraz szybkiego powrotu do zdrówka życzę ;)
    A co do kremów to kiedyś daaaawno temu ich używałam ;) fajne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka mnie zaintrygowała i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremów nie posiadam :( Zdrowiej kochana <3 ,a tej książki nie czytałam ,ale jestem w trakcie "Gwiazd naszych wina" I tez serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Powrotu do zdrowia. Lubię te kremy
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :* Oczywiście kliknę :)

      Usuń
  14. Książki nie znam, znam za to kremy :) i ich nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybkiego powrotu do zdroowia :) POzdRAwiAM :)
    ZApraszam do mnie :) http://cudownelata2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) Znalazłam Twojego bloga. Ja niestety teraz ksiażek czytać nie mogę, a bardzo bym chciała, bo mam dużo czasu wolnego :( No, ale jak na złość, jak przyjdzie rok akademicki to już wszystko będzie ok, ale na lekturę nie będzie czasu ;p
    Fajny wpis, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie, jeżeli masz czas i ochotę ;)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    http://jezykinablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na pewno zajrzę i również obserwuję.Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. O książce już kiedyś słyszałam i większość bardzo mi ją polecała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Książkę w sumie pierwszy raz widzę. Może się na nią kiedyś skuszę, jednak na razie powinnam przeczytać książki, które leżą na moim stoliku ☺ A kremu do rąk na razie nie potrzebuję, bo mam jeszcze cały 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej! nie słyszałam o tej książce!
    uwielbiam takie klimaty :D super propozycja lektury na wakacje
    biorę!

    miłego weekendu kochaniutka :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :** dziękuję kochana i wzajemnie ! :* :D

      Usuń
  20. Uwielbiam kremy do rąk CPR najbardziej ten różowy . Mój chłopak który ma łuszczyce też bardzo je poleca ...on akurat lubi ten z aloesem i zieloną herbatą. Całusy :*

    OdpowiedzUsuń