niedziela, 5 lipca 2015

AKADEMI MITU - recenzja książek

Witajcie kochane:)

Z chęcią uwielbiam czytać książki.Bardzo mnie fascynują książki  przepełnione fantazją,miotologią ale z elementami rzeczywistości,nie oznacza to,że nie czytam innych bo tak nie jest :).

 Wakacje okres po części nudy dla mnie,niestety nigdzie się nie wybieram dlatego w ten okres czytam książki.Przeczytałam już znacznie więcej niż dwie,które Wam przybliżę ale następne ukażą się w innych postach.:)

Najbardziej ze wszystkich przeczytanych książek pokochałam AKADEMIĘ MITU JENNIFER ESTEP. Część 1 i 2 przeczytałam rok temu z niecierpliwością czekałam na kolejne i odnalazłam je  3 i 4 przeczytałam niedawno  .


  

Kolekcja tej fanatycznej książki wynosi 9części.Przeczytałam już cztery a kolejne nie są jeszcze w Polsce.:/ 



informacje :




Tematykę  powieści przybliżą wam fragmenty zawarte razem z częścią książek.

 Autorka przybliża nam świat nastolatki Gwen z problemami,które dotykają współcześnie ludzi ale również ukazuje,że życie człowieka nie jest tak proste jak nam się wydaje .Czytając każdą część zwróciłam uwagę,że walka toczy się między dobrem a złem.Czy również nie jest tak obecnie?

Czekam z niecierpliwością na wydanie kolejnych części w Polsce.Każda książka zawiera cząstkę przekazania czegoś czytelnikowi,ja tą cząstkę zauważyłam  dopiero pisząc ten post.Życzę Wam żebyście  zaraz po przeczytaniu jakiej kolwiek książki "wyciągały" wnioski. Polecam Wam Akademię mitu :)
                                                Pozdrawiam Mylady.

PS Udanych wakacji:)

14 komentarzy:

  1. Książki wyglądają na dość życiowe- no bo życie nastolatki nie jest proste z tego co pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie ksiazki o nastolatkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz mam trochę czasu na czytanie, trzeba to wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej pozycji :P jak tylko znajdę czas to się zagłębię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś byłam fanką tego typu książek, ale teraz chyba już mi przeszło :p

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuję za kliknięcia!
    ja to niestety nie lubię czytać książek, a raczej nienawidzę..

    zapraszam częściej do mnie!
    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Może skorzystam z którejś z tych podpowiedzi :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga! smile emoticon

    Życzę miłego dnia !
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ;p dawno nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych książek ale kto wie może kiedyś je przeczytam.... Bardzo ładny blog.
    SharpeeE 💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z ta aurotką, zupełnie nie znam tytułów, moze nie moja ematyka. Aczkolwiek, kto wie może w przyszłości się z nią spotkam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam książek tej autorki, ale mają ładne okładki. Możne kiedyś sięgnę po którąś z tych propozycji. :-)

    OdpowiedzUsuń