środa, 29 lipca 2015

W czerwcu zakupiłam gumki tak zwane sprężynki,które pewno zdążyłyście usłyszeć o nich opinie:)

Tak jak widać na zdjęciu czarna gumka jest grubsza i muszę przyznać o wiele lepsza od tej podrabianej cieńszej. Moje włosy z natury są cienkie i nie długie - to raczej już wiecie.Nie wiąże włosów często choć w okresie letnim czasami z gorąca jestem zmuszona.
Gumki do włosów invisibobble można bez problemu kupić w Rossmanie za 15zł ale i również w niektórych sklepikach,np.mniejszą kremową gumkę kupiłam za 2zł.
Tak wyglądają w oryginalnym opakowaniu ( ZDJĘCIE Z INTERNETU)



Przy moich włosach sprawdziła się gumka invisibobble w 100%.
+ nie ciągła włosów
+ dobrze trzyma
+ ciekawie wygląda we włosach jak i na ręce
+  gdy wiązałam włosy skalp mnie nie bolał
+ gumka łatwo się rozciąga
+ po rozciągnięciu wystarczy tylko zanurzyć ją w cieplej wodzie i wraca do normalnego kształtu
+ gumki są w różnych kolorach

Co uważacie o tych gumkach ? Ma już ktoś ? :)

Ściskam mocno MyLady:*

34 komentarze:

  1. Ja mam czarne i jestem zadowolona, chociaż rzadko używam gumek do włosów. Ta różowa jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam je. Ja jednak używam klamer do włosów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jedną i muszę się przyznać,że jest również świetna :)

      Usuń
  3. Ciekawie. Pewnie nie długo zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam same dobre recenzje, musiałabym kiedyś wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o nich :o

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :*
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o nich czytam tak dokładnie. Wcześniej tylko widziałam na zdjęciach, ale w temat się nie zgłębiałam ;p Mi zawsze gumki o gumowym wykończeniu kojarzą się z ciągnięciem włosów. No, ale może kupię sobie jedną na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak tylko włosy mi podrosną bede testować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie one nie służą, każdy ma inne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) moja koleżanka również za nimi nie przepada :) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Też mam te gumki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się zastanawiam czy sobie ich ne sprezentować, fajna sprawa :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad kupnem chociaż jednej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie podoba się efekt samego związania... jest nieregularny przez co kucyk nie wygląda jak zwykły ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam, ale o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio sama pisałam o tych gumkach post :) Jeszcze ich nie mam ale bardzo mnie kuszą :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo o nich czytałam, ale nie kupiłam jak dotąd.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne gumki :D też już takie posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie posiadam ,ale od koleżanki na WF pożyczałam i uważam ,ze gumka jak gumka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam, bardzo lubię, nie używam już innych gumek. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam, że są dostępne w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te oryginalne i podrabiane - wszystkie dobrze spisują się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o tym trendzie nie słyszałam, co prawda to raczej nie mój styl,
    ale pomysł jest ciekawy i kreatywny :)
    Najbardziej lubię rzeczy, którym daje się "drugie życie" :)


    Widzę, że prowadzisz bardzo miły dla oka blog, świetna robota!
    Może zaobserwujemy,by z łatwością do siebie wracać ?
    Daj mi znać a ja szybciutko się odwdzięczę,
    a póki co czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje!

    udanego dnia pełnego inspiracji :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku bardzo dziękuję ! :* miło to usłyszeć :) pewnie,że zaobserwuję Cię i milo mi jeśli będziesz zaglądała na mój blog :)

      Miłego dnia kochana :*

      Usuń
    2. A bede bede. Na blog jak Twoj to aż Milo meet wracać. Obwerwuje ♡

      Usuń
  22. Ja mam te gumki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hm, ja czytałam, ze zsuwają się z włosów :) Fajnie, ze u Ciebie sie trzymaja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie mogę stosować takich gumek, bo mam ogólnie grube włosy, a takie gumki mi nic nie dają :D

    OdpowiedzUsuń