poniedziałek, 15 czerwca 2015

GARNIER ULTRA DOUX - recenzja szamponu

Zakończenie roku szkolnego coraz bliżej z jednej strony na dobre ponieważ WAKACJE  <3
Z drugiej wciąż jestem w stresie czy przy ogromnej liczbie chętnych dostane się do wymarzonej szkoły ponadgimnazjalnej :)

przechodząc do rzeczy :)  dziś recenzja szamponu firmy GARNIER.


Będąc na zakupach w Rossmannie  i słysząc same dobre rzeczy na temat takiej samej odżywki co ten szampon  postanowiłam go kupić i przetestować :)

Moje włosy są z natury cienkie,delikatne ale jest ich dość dużo. Nigdy nie miałam problemów z szamponami niestety przy tym były. Jedyne plusy tego szamponu to skład( olejek),zapach i dobrze się pienił.

1.PRÓBA ; (szampon + odzywka ze spłukiwaniem)
Gdy pierwszy raz umyłam nim włosy i użyłam mojej odżywki do włosów LOOK EXPERT,która potrafi zmyć  lekko przetłuszczenie wydawały się miękkie i lśniące jeszcze w tedy nie wiedziałam,że to zasługa jak zawsze mojej odżywki do włosów.

2 PRÓBA (szampon + odżywka bez spłukiwania): umyłam włosy szamponem gdy wyschły były faktycznie puszyste  ale skalp i włosy przetłuszczone.Nie było tego widać ale gdy dotknęłam włosy czułam,że są niedomyte:/ włosy na drugi dzień były przetłuszczane okropnie:/

3 PRÓBA: (umyłam włosy dwa razy szamponem)
Po dwóch próbach pomyślała,że może nie domyłam włosów i dałam mu ostatnią szanse.Umyłam włosy bardzo dobrze  dwa razy  szamponem GARNIER.Co się okazało ta sama sytuacja.WŁOSY WYGLĄDAŁY JAKBYM JE NIE MYŁA .

PO 3 PRÓBACH DOSZŁAM DO WNIOSKU :

Olejek zawarty w szamponie nie spłukuje się do końca co daje wrażenie tłustych włosów.Wypróbowany był również przez moją mamę i siostrę obie nie zadowolone. W szczególności było widać przetłuszczenie,suchość na krótkich włosach mamy (katastrofa).

 Ostano kupiłam pyszną herbatę.Jest niesamowicie pyszna i działa uspokajająco ! :)







W moim ogródku już są soczyste truskawki ! :)






Miłego dnia :) MyLady :)

13 komentarzy:

  1. A miałam go kupić :( nie zrobię tego . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię odżywkę z tej serii, ale szamponu jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam, ale teraz nie kupię. ! pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam właśnie odzywkę z tej serii były całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przydałaby mi się ostatnio herbatka uspokajająca :/ Nie ma to jak swoje truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja szamponów Garniera nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  7. narobiłaś mi ochoty na truskawki, zaraz skocze do kuchni po nie :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten szampon był tragiczny, też go miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy sie zachwycaja odżywka z tej serii Garnier, a ja jej nie lubię, ładnie pachnie ale mi baaardzo źle działa na włosy, obciąża.
    Za to lubię szampon Garnier Ultra Doux z ziołami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię odżywki z tej serii. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Very quickly this web site will be famous among all blogging and site-building users, due to it's
    good content

    OdpowiedzUsuń