środa, 24 czerwca 2015

ciekawostki

Witajcie :) Ostatnio będąc w Biedronce zauważyłam ciekawe produkty do włosów,które bardzo zachęcały mnie do kupienia ale postanowiłam wysłuchać Wasze opinie :)


dry shampoo professional line - który najlepszy ?


Miałam już bardzo dawno temu BIOSLIK i dobrze zabezpieczał  końcówki. Zastanawiam się nad kupnem argan Oil.






Muszę również się pochwalić moimi nowymi butkami,które idealnie pasują do mojego skórzanego paska od zegarka :)

Czekam na wasze opinie dotyczące produktów z Biedronki. Pozdrawiam ciepło MyLady:)

12 komentarzy:

  1. mam teraz wersję zieloną szamponu z Bedronki, wcześniej używałam niebieskiej. Efekty są takie same ale zielona ładniej pachnie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię suchych szamponów, nie sprawdzają się u mnie :<

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie suche szampony nie bardzo się nadają przez ŁZS

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet buty i zegarek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy była taka moda na suche szampony robiłam wszystko aby je mieć i ściągałam z zagranicy. Teraz nie używam ich w ogóle. A do zabezpieczania końcówek polecam Marion - wersja pomarańczowa. Biosilk miałam był ok, ale jakoś to nie było to, a Marion jest mega wydajny, wygładza, zabezpiecza i daje mega połysk (nie mylić z tłustym efektem) :)
    Dodałam się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)
    www.ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych produktów... ale zegarek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. wersja z marakują będzie moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam suchy szampon z Biedronki, ale wersję z czerwony napisem i jest spoko :-)

    OdpowiedzUsuń