poniedziałek, 29 czerwca 2015

Witajcie kochane :)


 Dzisiejszy post będzie dedykowany dla mojej przyjaciółki Klaudii,której uświadomiłam,że jej włosy są piękne ale trzeba zacząć o nie dbać aby się nie niszczyły i wyglądały "szałowo".
Niestety ja mam cienkie włosy,które trudno jest zapuścić,widząc włosy mojej przyjaciółki zachwycam się za każdym razem, ale ona nie jest zadowolona.Pytanie dlaczego? Odpowiedz jest prosta włosy wypadają  garściami a doskonale wiemy,że odpowiednia dieta,wcierki,oleje mają na to duży wpływ.


 Przedstawiam Wam zdjęcie przed ścięciem zniszczonych włosów i po.Spójrzcie same jaki efekt można zauważyć - stan końcówek,które po ścięciu wyglądają nie tylko zdrowiej ale i gęściej.






Dotychczasowa pielęgnacja;
 -Włosy są myte codziennie,
- używa szamponu Fruktis i odżwyke z tej firmy
- nie suszy włosów i nie prostuje za co na prawdę muszę jej pogratulować  :)
- włosy nigdy nie farbowane
- naturalny kolor to blond
Klaudia zaczęła od ścięcia włosów i rozpoczęcia pielęgnacji włosów z wcierką Jantar, o której pisałam tutaj ::http://swiatmylady.blogspot.com/2015/06/wakacje-w-koncu-kto-juz-odpoczywa-d.html, za niedługo zacznie kurację z pokrzywą itp. może wkroczy do włoszczowianek?  życzę jej tego :)

Tym postem pragnę Was zachęcić do dbania o włosy i te zniszczone,cienkie,krótkie czy długie.Pamiętajcie każdy włos będzie piękny,budził zachwyt i podziw. Wiele jest dziewczyn mających cienkie a zarazem piękne długie włosy ale tą piękność zagwarantuje  tylko odpowiednia pielęgnacja)

Co sądzicie o włosach Klaudii,może coś polecacie?
Czekam na Wasze komentarze i wskazówki.
                             

                                                         Pozdrawiam ciepło -      MyLady:**                              

16 komentarzy:

  1. Śliczne włosy po ścięciu :) Jeszcze jakieś serum do ochrony końcówek i git :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne włoski

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki :) mam nadzieję,że po pielęgnacji włosy będą jeszcze piękniejsze ! :D
    powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. może coś na końce? jakiś olejek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też staram się ostatnio dbać o włosy, choć do końca nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy twojej przyjaciółki są naprawdę śliczne, do jej pielęgnacji dorzuciłabym olejowanie włosów i zmianę szamponu na Babydream (oczywiście co kilka myć należy użyć zwykłego szamponu w celu dokładnego oczyszczenia skóry głowy), na wypadanie dobry jest skrzyp polny i pokrzywa, a co do twoich włosów, to myślę, że warto abyś spróbowała olejować je olejkiem rycynowym, który sprawia, że włosy stają się grubsze i gęstsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za rady na pewno skorzystamy :) Stosowałam olej rycynowy i działał świetnie,włosy po miesiącu zagęściły się ale dziękuję za przypomnienie bo dawno go stosowałam :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podcięcie jest zawsze bolesne, ale daje duże efekty :) niech koleżanka pamięta, by robić to regularnie, np. co 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak masz długie włosy, więc nie ma tragedii po obcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym takich włosów codziennie nie myła. Tylko tak co 3 dni, ewentualnie dzień przed myciem suchy szampon - to jest naprawdę fajna rzecz. Moje włosy nie lubią się myć, fryzjerka powiedziała, że max 3 razy w tygodniu i rzeczywiście przestały się łamać.

    OdpowiedzUsuń
  11. dołączam do obserwatorów i zapraszam do odwiedzin u mnie, a u mnie głownie modowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za radę :) Na pewno wpadnę i również obserwuję :)

      Usuń