czwartek, 4 czerwca 2015

BIEGANIE

Coraz cieplej już:) większość z nas chodzi w spodenkach,sukienkach itp. wiele osób narzeka na swój wygląd no i trzeba zrobi coś z tym !  :D Więc ja zachęcam was w tym poście do ćwiczeń a w szczególności biegania :)

 

DLACZEGO WARTO BIEGAĆ ? -10 POWODÓW ! :d

  
1,Zdrowie i siła :

Uprawianie sportów aerobowych - takich jak bieganie - wzmacnia serce, usprawnia pracę płuc i krwioobiegu. Dzięki temu jesteśmy sprawniejsi, wytrzymalsi i zmniejszamy ryzyko chorób układu krążenia, 
na które umiera większość Polaków. (Jest też mnóstwo innych korzyści zdrowotnych o których możesz dowiedzieć się w dziale Zdrowie).
Wolność:

Biegacz jest wolnym człowiekiem. Może oddawać się swojej pasji w towarzystwie, w samotności, o dowolnej porze dnia i nocy, w lesie i na ulicy. Może biegać tak szybko jak chce i tak daleko, jak pragnie. 
Krótko mówiąc - wybrał sport, który można uprawiać z intensywnością stosowną do wieku i możliwości.

2.Radość:

Badania wykazują, że bieganie jest wspaniałym środkiem antystresowym. W walce z początkami depresji wygrywa z lekarstwami w pigułkach.
 Biegający cieszą się większą energią, pewnością siebie i lepszym samopoczuciem. Potrafią cieszyć się prostymi rzeczami: zielenią drzew, szumem wiatru, deszczem i słońcem. więc HORMONY SZCZĘŚCIA WELCOME ! <3 :d

3.Wolność:

Biegacz jest wolnym człowiekiem. Może oddawać się swojej pasji w towarzystwie, w samotności, o dowolnej porze dnia i nocy, w lesie i na ulicy. Może biegać tak szybko jak chce i tak daleko, jak pragnie.
Krótko mówiąc - wybrał sport, który można uprawiać z intensywnością stosowną do wieku i możliwości.

4.Szczupła sylwetka

Jeśli zaczynasz biegać aby zrzucić parę kilogramów to mam dla Ciebie dobrą wiadomość: bieganie to jeden z najintensywniej spalających tłuszcz sportów jakie można wybrać.
Jest doskonałym składnikiem mądrego programu odchudzającego. Dodatkowo regularne bieganie skłania do zmiany diety na zróżnicowaną, bogatą w witaminy i mikroelementy,
a ubogą w zgubne dla Ciebie tłuszcze. No i woda - będziesz pić dużo wody.

5.Drobiazgi, detale, szczegóły... a kysz! "

Nie będziesz potrzebować kilogramów sprzętu i grubego portfela. Twoje całe wyposażenie to porządne buty. Twoja sala treningowa to cały świat. Jak mówią w pewnej znanej firmie "Just do it"

6..Przyjaciele

Biegacze to otwarci ludzie.Wspólna pasja i doświadczenia łączą ich tak, że pierwszy raz spotkaną osobę często traktuje się jak starego druha. Zanikają różnice wieku.
Kiedy zaś biegasz z kimś regularnie - poznajecie się naprawdę od podszewki i na wylot. Od dziś jesteśmy na "ty"!

7.Ile mam lat? Ile mam lat?

Bieganie to sport na całe życie. Biegają dwudziestolatki i siedemdziesięciolatki. I nigdy nie jest za późno aby spróbować - wystarczy robić to mądrze.

8.Perfekcja

Regularne bieganie zmienia człowieka nie tylko fizycznie, ale i umysłowo. Staje się bardziej "czysty" i pragnie tę czystość pielęgnować. Bardziej dba o odpowiednie odżywianie,
 stara się poprawić swój tryb życia, zmniejsza ilość pochłanianego alkoholu i innych używek, lepiej śpi.
9.Mózg na 102

Nie tylko nogi biegacza są silne. Silny jest także jego umysł. Podczas treningów może wiele przemyśleć, na wiele spraw spojrzeć z zupełnie innej perspektywy. Zagłębić się w siebie. 
Bieganie powoduje, że stajesz się bardziej dojrzałym i niezależnym człowiekiem, który ma w sobie radość dziecka.

10.Nie, nie jesteś mięczakiem!

Jednym z fenomenów biegania są postępy jakich można dokonać. Zdyszany po stu metrach truchtu osobnik pokonuje pierwszy kilometr, pięć, dziesięć... biega coraz szybciej i coraz dalej. 
Nie dowiesz się jak wielką satysfakcję daje łamanie własnych barier dopóki tego nie posmakujesz! 


Niestety kontuzja kolana nie pozwala mi na codziennie biegania czy rozciąganie:( ale w najbiższym czasie to się zmieni i znów powrócę do tego :)  Pozdrawiam Mylady :*

ZAPRASZAM :http://buziak1999.pinger.pl



12 komentarzy:

  1. Sama chciałabym zacząć biegać ale nie umiem się zabrać. Brak motywacji... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. powoli zaczynam bajke z bieganiem trzymaj kciuki za mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam bardzo mocno ! :) i czekam na efekty.Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Muszę znaleźć i ja motywację do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam plany, aby z zakończeniem sesji zacząć biegać :) cóż, zobaczymy jak to się potoczy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zamiast biegu spacerkuję sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja nie lubię biegać... Wolę rower :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegałam, ale przestałam. Muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach bieganie po rekonwalescencji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio mam problemy ze stopą i nie mogę biegać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są rewelacyjne, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń