niedziela, 17 maja 2015

LOOK EXPERT - ODZYWKA DO WŁOSÓW.

Witajcie moje Kochane :) !

Czy u was również taki Maj ? :) :**


Dzisiejszy wpis będzie na temat odżywki,którą kupiłam po raz drugi.Jest to dla mnie i moich włosów najlepsza jaką mogłam spotkać.(regenarcyjna odżywka do włosów suchych i zniszczonych,które wymagają intensywnej pielęgnacji po różnych zabiegach fryzjerskich) .



Plusy: 
+ krótki skład odżywki. 
+ zawiera prowitaminę B 
+ zawiera jedwab 
+ włosy są: miękkie 
+ włosy są nawilżone 
+ łatwo się rozczesują 
+ po olejnowaniu i zastosowaniem tej odzywki włosy są nieziemskie<3 
+ wygładzone włosy 
+ nie ma efektu elektryzowania 
+ ładny zapach 
+ wydajna i nie kosztowna 
+ wygodne opakowanie(zawiera pompkę) 
+ łatwo się spłukuje 
+ nie przetłuszcza włosów 
+ nie obciąża włosów 
+ włosy się nie plączą 
+ po regularnym stosowaniu można zauważyć,że włosy nie niszczą i nie łamią się 
+ stosuje już drugie opakowanie a moje włosy nadal ją kochają i nie przyzwyczaiły się. 
- BRAK! 

W dwóch słowach jest  świetna i polecam wszystkim :) . Miłej niedzieli :* 
uwielbiam <3  kilk

8 komentarzy:

  1. świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bardzo lubię tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tej odżywki :)chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, a ja widzę ją po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie to ciężko ją było znaleźć,nie widziałam jej w Rossmannie. :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Nigdy wcześniej się nie spotkałam z tym produktem :) Muszę mu się przyjrzeć! Obserwuję ;)))

    OdpowiedzUsuń