sobota, 30 maja 2015

oliwa z oliwek

                                      



Dawniej pisałam o niej na ping-erze o oliwie z oliwek  : kilk http://buziak1999.pinger.pl/a/2014/8/20/

Po dłuższym stosowaniu mogę napisać jej dokładną recenzję:)

Olej nie jest bardzo gęsty,np.jak rycynowy ,dobrze się nakłada na włosy i ciało. Używany 3 razy w tygodniu w dużych ilościach starczył na kilka miesięcy,także jest wydajny:) Stosowany jako olej w kuchni,do ciała,cery,włosów i pielęgnacji włosów. :)

OLIWA - ZDROWIE :

Polecam wybierać oliwy z pierwszego tłoczenia,na zimno.Jest bogata w jednonienasycone i wielonienasycone kwasy tłuszczowe, zwłaszcza omega-9, które w przeciwieństwie do kwasów nasyconych zawartych w tłuszczach zwierzęcych 
oraz szkodliwych tłuszczów typu trans w margarynach, wywierają dobroczynne działanie na organizm ludzki. Jednonienasycone kwasy tłuszczowe powodują obniżenie poziomu 
cholesterolu poprzez pobudzenie jelit i wątroby do produkcji HDL - lipoprotein wysokiej gęstości, które usuwają zgromadzony w naczyniach krwionośnych cholesterol LDL - 
lipoproteiny niskiej gęstości zmniejszając w ten sposób ryzyko chorób serca i układu krążenia. BEZ TŁUSZCZY nasz organizm nie mógłby istnieć, stanowią one jeden z budulców 
błony komórkowej i tkanki nerwowej, mózgu, dostarczają energii, stanowią źródło substancji niezbędnych do prawidłowego rozwoju człowieka.
Wyniki badań medycznych jednoznacznie twierdzą, że nawet wysoki poziom LDL nie grozi wystąpieniem chorób układu sercowo - naczyniowego, jeśli jednocześnie współistnieje
w organizmie odpowiednio wysokie stężenie HDL. I tu z pomocą przychodzi nam właśnie dieta śródziemnomorska, której podstawowym składnikiem jest oliwa z oliwek. 

Oliwa z oliwek jest bogata w witaminy A, E, D, K. Pomaga przy stwardnieniu tętnic, kamicy żółciowej, nieżycie i owrzodzeniu żołądka oraz w zaparciach, a także zapobiega tworzeniu się wolnych rodników. 
Wspaniale oczyszcza i reguluje procesy trawienia. Spowalnia procesy starzenia oraz doskonale wpływa na wzrost kości u dzieci. Przeciwdziała zakrzepom.owinna być stosowana przez osoby chore na 
cukrzycę - doskonale asymiluje cukry i wyrównuje ich poziom we krwi.Dlatego PROFILAKTYCZNIE powinno się stosować codziennie jedną łyżkę stołową oliwy z pierwszego tłoczenia na czczo.
 Oliwa z oliwek ma zbawienny wpływ na osoby palące papierosy, wypicie niewielkiej dawki oliwy lub płukanie oliwą jamy ustnej powoduje oczyszczenie z zalegających złogów nikotynowych. 



WŁOSY:

- stały się nawilżone,
- sypkie,miekkie,
- lepiej się rozczesywały,
- nie puszyły się,
- pomogła w walce z łupieżem,
- pomogła w przeroszeniu się skóry głowy.


      CERA:

      Oliwa z oliwek największy wpływ miała na  moją mieszaną twarz.Od lat zmagałam się
    z trądzikiem,był silny a na twarzy czesto pojawiały  się ropne,podskórne wykwity.Deramatolog          mi nie pomógł zbytnio jedynie co mi pomogło to żel na antybiotyku,który jest swietny. Tabletki    działały na chwilkę a wyspy po nich był jeszcze większy.Problemem który pozostał po trądziku to  czerwone policzki i przesuszone czoło.Przeczytałam na blogach o olejowaniu twarzy. Zaczęłam  stosować regularnie raz-dwa w tygodniu.Efekty:
- co stosowanie olejowania zmniejszał się trądzik,
-  twarz nawilzona i miekka 
-  blizny po trądziku nie są takie straszne jak sądziłam,że będą
- cera odżyła i nabrała świeżego wyglądu
-  super efekt  "w zmywaniu" makijażu.
-  olej zawiera filtr UV 
-  działa przeciwzmarszczkowo 
-  Jesli chodzi o ciało to również super efekt nawilżenia.

Bardzo polecam  ją wszystkim :)


Stosowała,któraś z was? :)

Pozdrawiam ciepło Mylady *

9 komentarzy:

  1. Moje włosy uwielbiają oliwę z oliwek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwę z oliwek solo na moich włosach nie lubię, bo jej działanie nie do końca odpowiada moim włosem, ale dodana do innych produktów sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na włosy nie nakładam :D ale jeżeli chodzi do jedzenia czy stosuję to jak najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz mam odzywke z oliwa rozyjska i jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam do włosów, czasem do skórek :) aa najlepiej to wewnętrznie do sałatek ale samej bym nie wypiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oliwa z oliwek najlepsza na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię olejować oliwą z oliwek :) Jest to bardzo fajny produkt :)
    Super blog :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam ją. Olejuje nią ciało i włosy - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń