piątek, 29 maja 2015

Elite Model`s Fashion - sczotka z naturalnego włosia.

Szczotka z naturalnego włosia pewnie jest tak znana jak szczotka TT.Każda z nas ma swoją ulubioną szczotkę ja uwielbiam akurat tą z firmy Elite Model`s Fashion z Rossmana:(zdj z mojego bloga:http://buziak1999.pinger.pl/)
Producent : Szczotka wykona z 100% naturalnego włosia dzika.Zapewnia nadawanie połysku i doskonałą ochronę nawet najbardziej wrażliwych włosów.Nie łamie ich podczas czesania i w naturalny sposób przywraca im połysk. Ergonomiczna rączka opracowana z firmy ELITe zapewnia maksymalny komfort.

Szczotka niestety nie jest z drewna lecz wykonana z plastiku(jest delikatna),ale mi to nie przeszkadza.

 Zalety szczotki z włosia :
 + Szczotka z włosia dzika przepięknie dyscyplinuje i wygładza długie włosy.
 +  Szczególnie dobrze wpływa na końce są gładsze, nie puszą się, nie sterczą na boki :)
 + delikatnie obchodzi się z moimi,włosami nie ciągnie ich
 +  po czesaniu włosy są miekkie i miłe w dotyku
 + włosy mniej wypadają
 + mam cienkie włosy a szczotka je unosi i wyglądają na gęstsze
 + nadaje się do każdego rodzaju włosów szczególnie cienkich



 ***Według mnie to najlepsze i najdelikatniejsza dla moich włosów szczotka-po prostu uwielbiam ja. może,któraś z Was posiada tą albo inną szczotkę z naturalnego włosia?

 Pozdrawiam MyLady :*

7 komentarzy:

  1. Mam szczotkę z dzika z Elite, ale inną rączkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szczotkę z dzika z Elite,ale inną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię szczotki z naturalnego włosia. Tylko czasami nie dochodzi "głębiej" i nie wszystkie kłaczki mogę rozczesać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to szkoda:( ja mam cienkie włosy dlatego może tak ja polubiłam :)

      Usuń
  4. Nie używam szczotek z naturalnego włosia, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego typu szczotek.

    OdpowiedzUsuń